Senior stratégát igazolt Fási Kata személyében a Republic Group, a szakember DDB Budapesttől érkezett az ügynökség csapatához. A 100 fős ügynökség széles körű munkafolyamatait, az ügyfelek stratégiai igényeinek kiszolgálását, hazai és nemzetközi kampányait segíti stratégiai iránymutatással. A stratégiai divízió a reklámügynökség brand fókuszú szemléletmódját követi, segíti az ügyfeleket integrált stratégiaalkotással, kutatással, innovatív tervezéssel, jövőkutatással, trend előrejelzéssel.
Az elmúlt évben a független reklámügynökség ügyfélportfóliója nagymértékben bővült: a különböző szektorokból érkező brandek kiszolgálása pedig tovább növeli a márkaspecifikus stratégiák kialakításának kulcsszerepét. A Republic Group 20 éve hagyományosan vezető a márkaépítésben, brand stratégiában, ezt a területet hivatott segíteni Kata tapasztalata, digitális stratégiai háttere és alkotó szellemisége.
Fási Kata mintegy tíz éve dolgozik a szakmában, korábban a telekommunikáció volt a fő fókuszterülete. Pályafutását hazánk egyik legnagyobb online ügynökségénél, az Arcus Interactive Groupnál kezdte. Ezt követően a MEC-ben (Wavemaker) mélyítette el kommunikációs stratégiai tudását, melynek során a content divíziót erősítve kreatív területen is komoly tapasztalatokat szerzett. Dolgozott továbbá a PHD és a Team Red digitális vezetőjeként, majd a DDB Budapestnél stratégiai tervezőként, ahol kreatív és digitális területen kamatoztatta innovatív szemléletét. Karrierje során számos hazai és nemzetközi nagymárkán dolgozott, mint például a McDonald’s, az Auchan, a Danone, az Unilever, a Storck, a Budapest Bank, a CIB, az Aegon, az IKEA, az Imetec Bellissima, a Magyar Telekom, a Vodafone, a Telenor és a UPC.
Fási Kata jelenleg olyan ügyfelek pozicionálásán és integrált kommunikációs stratégiáján dolgozik, mint a Budapest Bank, UNIQA, Jaguar / Land Rover, Danone, Sberbank, Souldrops, Párisi Udvar Hotel – The Unbound Collecton by Hyatt, Mellow Mood Hotels, METRO, BORS, Training360 vagy a Pilkington.