Egy év telt el azóta, hogy az EgészségKalauz.hu a Ringier Axel Springer Magyarország portfóliójába került. Az egészségportál azóta megsokszorozta elérését és ismertsége is javult: napi 41.000 egyedi látogatószámmal, 70.000 fős közösségi médiás követőtáborával és saját gyártású infóvideóival egyike a legismertebb hazai egészségügyi tematikus weboldalaknak.
A portál támogatott ismertsége is javult az elmúlt év során: a Szinapszis Piackutató Intézet 2018 márciusában bemutatott felmérése szerint a laikus olvasóknak szóló egészségügyi website-ok rangsorában az EgészségKalauz.hu az előkelő 3. helyen áll a páciensek és az orvosok említéseiben egyaránt, osztozva a dobogón a legnagyobb, évtizedek óta működő tematikus portálokkal – derül ki a RAS közleményéből.
A Ringier Axel Springer-portfólió négy lapjában – a Blikk napilapban, a Blikk Nők magazinban, a Kiskegyedben, valamint a tvr-hét műsorújságban – megjelenő havi Egészségkalauz melléklet még nagyobb olvasottságot és országos lefedettséget biztosít az egészségügyi tartalmaknak. Így, portfólió szinten, havonta mintegy 3 millió olvasót ér el a termék.
Az EgészségKalauz.hu egyedi tartalmát azok a saját, Ringier Axel Springer-gyártású rövid egészségügyi és életmód tematikájú infóvideók jelentik, amelyekkel a website elsőként és ebben a médiapiaci szegmensben egyelőre egyedüliként jelent meg 2017-ben. Az infóvideók látványosan, szemléletesen és könnyen követhetően mutatják be az egészségügyi hiányállapotokat, problémákat és kezelésük módját – természetesen a páciensek szemszögéből.
2018 tavasza teljes modernizációt hoz az EgészségKalauz.hu számára. Ennek részeként teljes dizájnváltásra és tartalmi átstrukturálásra kerül sor, ugyanakkor a site megőrzi legsikeresebb szolgáltatásait és a jövőben még több videós ismertető anyaggal jelentkezik.