Dr. Baráth Andrea látja el márciustól a Central Médiacsoport marketing igazgatói feladatait, a szakember a Procter & Gamble-tól érkezik a médiacég menedzsmentjébe. A jövőben az új vezető kiemelt feladatai közé tartozik a termékportfolió marketing stratégiája mellett a társaság tudásmenedzsment rendszerének fejlesztése is.
Dr. Baráth Andrea jelenlegi kinevezése előtt 11 évet töltött a Procter & Gamble-nél, ahol pályakezdőként elhelyezkedve került először a cégcsoport budapesti majd regionális, genfi irodájába. Onnan hét évvel később a Cincinnati központba, ahol Globális Háztartási Vegyiáru Digitális Üzletágvezetőjeként sikerrel tervezte meg, és építette fel a háztartási termékcsoport portfóliójának globális online stratégiáját és e-kereskedelmi rendszerét.
Dr. Baráth Andrea egy korábban tradicionálisan offline gondolkodású FMCG termékportfóliónak épített az elmúlt öt évben globális online stratégiát. Ennek az e-kereskedelmi tevékenységnek kritikus szerepe volt a P&G háztartási termékcsoport üzleti modelljeinek sikeres megújításában.
A Central Médiacsoport marketing igazgatója marketing – termék mátrix szervezeti struktúrában támogatja jövőben a Central kiadvány-portfoliójának marketing munkáit, valamint irányítja a cégcsoportos márkaépítési feladatokat.