„Nem futunk el. Maradunk.” – válaszolta az RTL Group kommunikációért és marketingért felelős alelnöke, Oliver Fahlbusch az Index arra vonatkozó kérdésére, hogy mik a cégcsoport magyarországi tervei.
Fahlbusch szerint érthető, hogy a mai sajtópiaci események után újból előkerült ez a kérdés, de a cég nevében közölte, hogy hosszútávú befektetőként „bíznak a magyar piacban”, és nincs tervben, hogy kiadnák az RTL Klubot, vagy a portfólió más, fontos elemeit a kezükből – írja az Index.
Fahlbusch emellett hangsúlyozta, hogy továbbra is terjeszkedni akarnak a digitális tartalomszolgáltatás területén.
A hírportál Kotroczó Róbertet, az RTL Klub hírigazgatóját is megkérdezte arra, hogy terveznek-e változtatásokat a közéleti műsorok hangvételén. A válasz szerint a nézők értékelik a hiteles, tényalapú hírszolgáltatást, így ezen nem szeretnének változtatni a jövőben sem. Kotroczó hozzátette azt is, hogy sem a hírműsorra szánt költségvetés, sem a műsoridő csökkentése nem szerepel a tervekben.