Évente 170 milliárd dolláros a konyhai eszközök piaca, a BrandMania stábja annak járt utána, hogy az okos készülékek hogyan forgatják fel ezt a szegmenst és mik a legújabb trendek. A műsorból többek között az is kiderül, hogyan lehet mobillal kávét főzni.
Lejárt a klasszikus konyhák ideje, jönnek az élénk színek, az új textúrák, no meg az okos készülékek minden mennyiségben. A BrandMania stábja a budapesti Konyhafesztiválon derítette fel a legújabb trendeket. Az érdeklődést jól mutatja, hogy már délelőtt 11-kor telt ház volt a rendezvényen, amire összesen 27 ezer látogatót vártak.
Fülöp Judit, a kiállítás főszervezője elmondta, hogy 120-130 kiállító jelenik meg évente az eseményen, amin konyhabútorokat, kis- és nagygépeket mutatnak be. A látogatók között egyaránt megtalálhatók azok, akik építkeznek, felújítanak, illetve azok is, akik egyszerűen szeretnek főzni.
Látnivalóban nem volt hiány, és ahogy a BrandMania adásából is kiderül, rengeteg okos megoldás segíti ma már a konyhaművészeket. A műsor bemutatja azt is, hogyan lehet mobilalkalmazással kávét főzni, de az is kiderül az adásból, hogy a Miele-nél milyen szempontokat vesznek figyelembe az új fejlesztéseknél.
A konyhai eszközök piaca látványos növekedés előtt áll, 170 milliárd dollárról a következő 10 évben jóval 250 milliárd dollár fölé nő a szegmens.
A BrandMania második részében pedig arról lesz szó, hogy a mentes-mozgalom mekkora üzletté vált az elmúlt években és mik a legújabb trendek ezen a fronton.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n.