A Soproni új kampánya változatlan kreatív platformra épít, de jellegzetes, magyaros karakterekre bontja tovább az alapüzenetet, hogy mennyi minden közös bennünk. Külön-külön mutatja be azokat a figurákat, amelyekben magunkra ismerhetünk.
Kicsit mind olyanok vagyunk, mint Zsolt, aki szereti halogatni a dolgokat, így az utolsó pillanatban fizeti be a csekkeket, és talán még annál is később hív szerelőt. Vagy Pali, aki hadilábon áll a szerencsével, ezért sosem talál ketchupot a flakonban vagy papírt a gurigán.
A nagyevő, a vetítőgép, a partiarc, a karaoke királynő, a mindenhez is(!) értő, a biztosra menő és a roppant-elfoglalt mellett rengeteg olyan egyéniség is bemutatkozik a kampányban, amely nap, mint nap szembe jön velünk a munkahelyünkön, a családi összejöveteleken vagy a baráti körünkben.
A Soproni új reklámfilmjeiben számtalan jól ismert figurával találkozhatunk az online felületeken és a social médiában, akik szerethetően mutatják be közös tulajdonságainkat. A Soproni facebook oldalán már most tesztelhetik magukat a fogyasztók, hogy ők mennyire drukkerek, halogatók, pechesek vagy kíváncsiak, de sok szórakoztató meglepetést tartogatunk a Soproni rajongóknak a későbbiekben is. Mert bármilyenek is vagyunk, a lényeg, hogy Sopronizás közben jókat nevessünk magunkon és a vicces hétköznapi szituációkon a haverokkal.
Az integrált kampányban a filmek mellett outdoor hirdetések, széleskörű online megoldások és több nagyszabású offline és online aktiváció is indul. Akit érdekel, hogy milyen a szerencsével hadilábon álló Pali ide kattintson, aki pedig a halogatásban nagymenő Zsoltot ismerné meg, ide.