A Bridge Budapest és a Logiscool együttműködésével indított programban a támogató intézmények és vállalatok jóvoltából a fizetős táborok mellett közel kétszáz gyermek térítésmentes részvételére is mód nyílik.
A napokban fejeződött be a Bridge Bizniscool hathetes kurzusa, melyen szombatonként játékgyáros vállalkozást szimulálva tesztelhették üzleti képességeiket a 3-6. osztályos gyerekek. A Bridge Budapest és a Logiscool nagy sikerű kezdeményezésének célja, hogy játékos formában vezesse be a gyerekeket a vállalkozásépítés világába, megismertetve őket olyan alapvető fogalmakkal, mint árbevétel, nyereség, költség, vagy éppen a prototípus készítés, terméktesztelés és fejlesztés, a marketing és a kommunikáció.
A nyár folyamán a Logiscool országos hálózatában a gyerekek ötnapos napközis táborokban vehetnek részt a programban. A tábor végére játékos feladatok segítségével elkészítik és prezentálják saját márkájukat és üzleti elképzeléseiket. A helyszínek és az időpontok függvényében mindösszesen 106 Bridge Bizniscool táborból választhatnak az érdeklődők, melyeket a Bridge Bizniscool weboldaláról elérhetnek.
Hátrányos helyzetű gyermekek esetében a szülőknek jelentkezéskor be kell nyújtaniuk a rendszeres gyermekvédelmi támogatást igazoló önkormányzati dokumentum másolatát, amit annál a Logiscool iskolánál kell leadniuk, ahova menni szeretnének. Ezekre a helyekre a jelentkezés június 10-ig tart, és érkezési sorrendben bírálják el a beérkező pályázatokat.