Egy évvel ezelőtt indult el Magyarországon a Noizz.hu, a Ringier Axel Springer kiadó online médiaszolgáltatása, amely a digitálisan fejlett fiatal nemzedékhez szól. Az online magazin tartalmait ma már 200 ezres közösségi tábor követi és több mint 1 millió unique user fogyasztja havonta.
A számos európai országban – hazánkon kívül Németországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Szerbiában és Romániában – sikeres Noizz márka az állandó online kapcsolatban lévő, városi életmódot élő fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divatra, életmódra és kultúrára koncentrál, élő közvetítésekkel jelent a fesztiválokról és a legnagyobb bulikról.
„A Noizz.hu azzal a céllal jött létre, hogy elsődleges tartalomforrás szerepét töltse be a digitális generáció számára, ha az urbánus életmóddal és trendekkel kapcsolatos hírekre kíváncsi. Jó úton járunk, hiszen a statisztikák szerint már minden ötödik nagyvárosi fiatalt elérünk” – mondta Gerentsér Imre, a Noizz.hu-t kiadó Ringier Axel Springer Magyarország online portfóliójának igazgatója.
Az oldal havi egyedi látogatószáma töretlen emelkedést produkálva 2018 tavaszára már meghaladja az 1,1 milliót. Ezzel a teljesítménnyel a Noizz.hu belépett az olyan online magazinok ligájába, mint a Player.hu, a GLAMOUR Online vagy a Joy.hu. Mindeközben a Noizz jól teljesít a közösségi médiában is: követőtábora 200 ezer fölé duzzadt a Facebook-on, YouTube videói eddig összesen mintegy 2,7 millió megtekintést produkáltak.
„Az elmúlt egy év alatt rengeteg friss tudást szereztünk a magyar C-generációs fiatalok preferenciáiról a médiafogyasztási platformokat, formátumokat és tartalmakat illetően is. A Noizz.hu weboldal mellett a célcsoport a YouTube csatornánkat és Noizz Food Facebook oldalunkat kedveli leginkább. Tarolnak a párkapcsolattal és a lelki élettel foglalkozó cikkeink, a filmes és sorozatokról szóló anyagaink, de nagy sikert érnek el a fashion blogjaink éppúgy, mint a sztárokkal készült videós interjúink. Új színt vittek tartalmaink közé az autós tesztek és a nyári fesztiválközvetítések” – foglalja össze a tapasztalatokat Szokol Martin főszerkesztő.
A Noizz legsikeresebb tartalmai öt-tízezer közösségi megosztást is elérnek. Az elmúlt egy év rekorder anyagai között future tech beszámolók, social médiáról szóló tartalmak, véleménycikkek és állatvédelmi kezdeményezések is szerepeltek.
A Noizz.hu a connected nemzedék szakértője kíván lenni. Ezért a jövőben rendszeres, független reprezentatív kutatásokkal térképezi fel a digitális generáció folyamatosan változó igényeit, nagyszabású rendezvényekben gondolkodik, és tovább erősíti saját gyártású vlogjait.