Szállodaépítési láz van Budapesten, ami nem is meglepő, hiszen sorra dőlnek a rekordok a turizmusban és a Liszt Ferenc repülőtér forgalma is folyamatosan bővül. Igazi ötcsillagos élményekkel jelentkezik ezúttal a BrandMania, és a műsorból az is kiderül, hogy milyen egy okoshotel.
Az első negyedévben 8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Budapesten, nem véletlen, hogy fokozódik a verseny a szállodák piacán is. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen fejlesztések valósultak meg az elmúlt időszakban és mi várható még a fővárosban.
Az biztos, hogy különleges hotelekből nem lesz hiány. A digitális forradalom már elérte a szállodaipart is, és Európa első okoshotelje éppen Budapesten nyílt meg. A BrandManiából kiderül, hogy mitől lehet „okos” egy szálloda és hogyan nyitja az okostelefon a szobákat.
De szó lesz a műsorban a több mint tízmilliárd forintból épülő új ötcsillagos hotelről, a Párisi Udvarról és arról is, hogy mivel tud kiemelkedni egy szálloda az egyre zsúfoltabb mezőnyből. Előzetesen annyit, hogy a dolgozók ebben a szegmensben is döntő tényezőnek számítanak.
A fővárosi szállodapiac trendjei kapcsán a műsorban megszólal Flesch Tamás, a Continental Group ügyvezető igazgatója, Fazekas Tamás, a Párisi Udvar szállodaigazgatója, Palotai Csaba az Ibis Styles Budapest Airport szállodaigazgatója, Palicz Péter, a KViHotel Budapest igazgatója és Kecskeméthy Zoltán, az Aria Hotel Budapest general managere.
BrandMania ma éjjel 1:05-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.