Gyorsan nő a hazai konferenciák száma, rengetegen vesznek részt ezeken az eseményeken, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogy mitől lehet vonzó egy ilyen rendezvény és mire lehet jó a networking mellett.
Tavaly 20 százalékkal nőtt a hazai szervezési konferenciák és rendezvények száma itthon, közel félmillióan konferenciáznak. A fő helyszín továbbra is Budapest, de Szeged, Pécs, Debrecen vagy éppen Visegrád is egyre népszerűbb célpontok.
A BrandMania stábjának nyilatkozva Vérten Sándor, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója elmondta, hogy a rendezvények ugyanúgy hozzátartoznak a marketinghez, mint bármilyen reklám, vagy a kommunikáció egyéb vetülete, mert egy olyan élményt, emléket ébresztenek a partnerekben, ha jól sikerülnek, ami a márkához és a termékhez is köthető. Autós szempontból egy rendezvény ugyanolyan fontos, mint egy termékbemutató tesztvezetés, vagy egy külföldi sajtóbemutató.
Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója a Brandfestival rendezvényük kapcsán elmondta, hogy fontos küldetése, hogy adjon, alapvetően az edukációról szól. Mindig a legújabb, menő, uptodate előadókat hívják meg. Egy rendezvény mindig a kimagasló előadóktól és attól az 1-2 értékes gondolattól jó, amit a nézők haza tudnak vinni. Akkor jó egy rendezvény, ha megtermékenyítő gondolatok vannak benne. Ez lehet a helyszín, a programok, a téma felépítése, vagy olyan megoldásokat látsz ott, amit sehol máshol korábban. Palocsay Géza tapasztalatai szerint egyébként a hazai konferenciák főként a networkingről szólnak.
Bár a konferenciák 60 százalékát most is szállodákban tartják, sokan keresnek új, különleges helyszíneket is. A BrandMania legújabb adásából kiderül az is, hogy milyen izgalmas helyeken tartanak rendezvényeket, de szóba kerül az is, hogy mik a megrendelők elvárásai a rendezvényszervezőkkel szemben és miért lett könnyebb ismertebb sztárokat is meghívni egy-egy céges rendezvényre.
A műsorban megszólal Szabó Mariann, a Street Kitchen, tanácsadója, Schön András, a Hello Baby rendezvényekért felelős vezetője és Rókusfalvy Gábor, a Roxer ügyvezető igazgatója.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy az RTLMost.hu-n.