Többek között nemzetközi kampányokban látja az influencer marketing jövőjét, ezért külföldi piacokon is terjeszkedik a hazai alapítású Post for Rent. A tavaly év végi angol irodanyitást követően most tavasszal a Hello Managament angol talent ügynökséggel kezdte meg együttműködését, számos mega-influencer bevonásával. A piacbővítéseknek köszönhetően az adat-vezérelt rendszeren keresztül elérhető influencerek száma jelenleg meghaladja a 26.000-et, a potenciális reach szám pedig megközelíti a 320 milliót. A cég év végéig 50.000 influencer regisztrációval tervez.
Nemcsak a véleményvezérek számában, hanem a rajtuk keresztül elérhető követők tekintetében is piacelső itthon a 2015-ben alapított Post for Rent. Szolgáltatásuk lényege, hogy a náluk regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő brandeket egy digitális platformon, automatizált módon kössék össze, az emberi erőforrást minimalizálva. Ez teszi lehetővé a dinamikus nemzetközi terjeszkedést is, mind a brandek, mind pedig az influencerek tekintetében. A tavaly év végi angol piacralépés eredményeképpen 109%-kal nőtt az elérhető véleményvezérek száma és 216 millióval emelkedett a potenciálisan elérhető követők száma.
A cég terjeszkedése idén is folytatódik: az angol Hello Managementtel kötött megállapodásnak köszönhetően most tavasszal olyan mega-influencerek csatlakoztak a platformhoz, amelyek önmagukban is több milliós követőbázissal rendelkeznek: Liam Ferrari énekes például 2.6 millió, WeeklyChris zenész 3.6 millió követővel van jelen az Instagrammon, Flighthouse pedig 17.6 M követővel büszkélkedhet a Musical.ly-n. A rendszer segítségével akár itthonról, ők is bevonhatók nemzetközi, több országon átnyúló social kampányokba. A globális kampányok előnyeit már számos hazai márka ismeri; többek között a Sziget is rendszeresen indít nagy volumenű, kreatív social aktivitásokat külföldi influencerek közreműködésével.
“A nemzetközi kampányok olyan mozgatórugói az influencer marketing piacnak, amelyben hatalmas potenciál van, de a valóságban kevés ügynökség képes kivitelezni. A Post for Rent modellje erre kifejezetten alkalmas, hiszen a briefelési folyamattól kezdve az adat-értékelésig minden folyamat egy kézből kivitelezhető. – mondta Csiszár Gergő, a Post for Rent ügyvezetője.
A cég a londoni bázis mellett további potenciált lát az ázsiai és az amerikai piacokon. 2017-ben összesen 790 kampány futott a Post for Rent rendszerén keresztül, idén 1.800 kampány a célkitűzés, és 50.000 regisztrált véleményvezért terveznek a platformra bevonni.