Új kampányt indított a Globus a Style Communications ügynökséggel, Pásztor Anna és Lázár Chef közreműködésével. A kampány apropója a márka legújabb, Vital elnevezésű termékcsaládjának piacra dobása, amellyel a konzervpiacon elsőként kínálnak fogyasztásra kész quinoa, tönkölybúza és szója termékeket.
A GLOBUS márka kommunikációja 2017-ben újult meg, és azóta a Style Communications brandügynökséggel azon dolgoznak, hogy megmutassák: a konzerv és az egészséges étel fogalma igenis összefügghet.
“A feladat azért izgalmas, mert a konzervekről alapvetően negatív sztereotípiák élnek a fogyasztók fejében, amelyet hosszútávú edukációval lehet csak lebontani.” -mondta el Buza Kriszta, a Style Communications ügyvezetője.
A tavaly indított kampánynak azonban érezhető hatása van, és a megszokott keretek közül kilépő kommunikációt nagyon pozitívan fogadta a célcsoport.
Pásztor Annához azóta Lázár Chef is csatlakozott mint márkanagykövet, a Vital termékek bevezetéséhez kapcsolódó kommunikáció így már kettőjükre épül. A kampány egy, az új termékcsaládot bemutató közel 8o fős sajtóeseménnyel indult a TRIP hajó fedélzetén, ahol Vajdahunyadi Csaba, a Globus Kereskedelmi és Marketing Igazgatója elmondta:
“A fogyasztóink érzik és értékelik az elmúlt másfél év munkáját, amit az is bizonyít, hogy a Globus zöldségkonzerv termékei a közönség szavazatai alapján elnyerték a Top Quality Medal-t, azaz a legjobb minőségű termékeknek járó nemzetközi díjat.”
Az esemény résztvevőit egy képzeletbeli utazásra invitálták a “Vital-szigetekre”, ahol Lázár Chef jóvoltából a vendégek Globus termékekből készült, speciális étrendekbe is beilleszthető gasztro-különlegességeket is megkóstolhattak, miközben Pásztor Anna az Acoustic Trio zenekarával gondoskodott a hangulatról.