A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) 2018. június 20-án tartotta rendes évi közgyűlését. Mivel négy tisztségviselő megbízatása lejárt, új elnökségi tagokat is választott a szakmai szervezet.
A szervezet tagsága gyors adatvédelmi helyzetképet kapott, majd elfogadta az éves beszámolót. Ezt követően egyhangú döntéssel ismét elnökké választotta Huszics Györgyöt (Crane) az elnökségbe delegálta alelnökként Hivatal Pétert (Cellini), Viniczai Andrást (Café) és új tisztségviselőként Gál Katalint (Hungexpo).
A DIMSZ elnökségi tagjai maradtak Fialka Krisztina (Reach Media), Kovácsházy Dénes (Multicom) és Táncsics András (Magyar Posta).
Huszics György megköszönte a tagok bizalmát és biztosította a tagságot, hogy a DIMSZ három alappillére a jövőben is változatlan marad: képzés, tájékoztatás (trendek vizsgálata és ágazati benchmarkok készítése), valamint az iparág érdekeinek képviselete. A szövetség számos oktatási együttműködéssel, kutatással, eseménnyel és folyamatos jogi és adatvédelmi tájékoztatással támogatja tagjait és az iparágat a jövőben is.
DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség
A 44 tagot számláláló szövetség direkt marketing ágazatot felmérő DM Szenzor kutatását a B2B piac mellett immár második éve B2C területre is kiterjeszti, vizsgálja a fogyasztók adatmegadással kapcsolatos attitűdjét, illetve a DIMSZ továbbra is dm piaci adatokat szolgáltat a Reklámtortához. Ezen kívül számos oktatási, tájékoztató eseményt tart egyrészt saját szervezésben, másrészt összefogva más szakmai szervezetekkel. Fontos a lobbi tevékenység, legyen az az adatvédelem iparági szabályozása vagy a termékadó-díj mértéke. Számos külföldi társszervezettel is együttműködik, mint például a FEDMA (Federation of European Direct and Interactive Marketing) és a GDMA (Global Allience of Data-Driven Marketing Associations).