Megújította netbank szolgáltatását a magyarországi Sberbank. A váltást ügyfélélmény javítása és új funkciók bevezetése is indokolta, a bank eközben informatikai fejlesztési folyamata részeként a jövő évi azonnali fizetésre is felkészíti a rendszert.
A hitelintézet ügyfelei egyre gyakrabban választják az online bankolást, a múlt évi adatokhoz képest 17 %-kal többen jelentkeznek be rendszeresen a felületre. A legnépszerűbb funkciók az egyenleg-lekérdezés, kivonat letöltés és a számlaműveletek, köztük a sárga csekk befizetés – a könnyebb felhasználhatóság érdekében ezért ezeket már a kezdőlapról közvetlenül is elérhetővé tették. Szintén kényelmi szempont, hogy a felület teljesen reszponzív, vagyis táblagépeken és asztali számítógépeken is az adott felbontáshoz alkalmazkodik a megjelenés.
„Az internetbankunk megújítása többéves informatikai fejlesztési folyamatunk egyik lépése. Részben az ügyfelek kényelmét, részben az elérhető funkciók bővítését célzó megfontolások indokolták a mostani verzióváltást, de a háttérben folyamatosan dolgozunk a felületet érintő új fejlesztéseken is. Eközben pedig gőzerővel folyik a rendszerek felkészítése a jövő évben bevezetendő azonnali fizetési megoldásra is.” – fogalmazott Fodor Tamás, a Sberbank Magyarország Zrt. lakossági üzletágért felelős igazgatója.
A bank az elmúlt időszakban már elérhetővé tette az ügyfeleknek az új verziót párhuzamosan a korábbi verzióval, így a felhasználóknak volt ideje hozzászokni a megváltozott felülethez. A mostani megújított netbankot a jövőben további funkciókkal terveznek bővíteni, az ügyfeleik által jelzett igényeknek megfelelően.