Július 9-től felfrissített arculattal és új logóval várja a nézőket a Sorozat+. Az RTL Magyarországhoz tartozó csatorna megújulását reklámkampánnyal is támogatják.
A Sorozat+ 2008 áprilisa óta van jelen a hazai televíziós piacon, azaz a közelmúltban ünnepelte a fennállásának tizedik évfordulóját. Már egy ideje várható volt, hogy valamilyen újdonság lesz a csatornánál, ugyanis az elmúlt években a többi RTL-es kábeltelevízió már átesett kisebb nagyobb megújításon, esetleg átpozicionáláson.
Úgy tűnik, hogy a sorozatokra épülő tematika megmarad, viszont némileg nőiesebb arculatot kap a Sorozat+. Drasztikusabb megújulást már csak azért sem tűnik indokoltnak, mert alapvetően jól teljesít a csatorna, a közönségaránya a 0,9-1,2 százalékos szinten mozog (18-49 évesek, teljes nap), ezzel a házon belüli testvércsatornák közül megelőzik az RTL+-t, az RTL Goldot és a Muzsika Tv-t is.
Ahogy a közleményükben írják: „a képernyőn július 9-től látható új arculat modern képi elemei és a nőies színvilág is a csatorna sokszínűségére hívja fel a figyelmet. Az arculatváltás mellett felfrissül a csatorna tartalmi struktúrája is. Kizárólag a Sorozat+-on látható július 9-től az idén 20 éves Barátok közt ismétlése, emellett olyan, mára kultikus sorozatok is képernyőre kerülnek, mint a Borostyán, a Kisvárosi gyilkosságok, vagy az Árva angyal.”
A Barátok közt kapcsán ez azt is jelenti, hogy július 9-től megszűnik a sorozat késő esti ismétlése az RTLII-n. Elképzelhető, hogy azért döntöttek a másnap délutáni Sorozat+-os ismétlés mellett, mert így kevésbé kannibalizálják a napi sorozat premier adásainak a nézettségét…
Az arculatváltást off-air kampány is támogatja: július elsejétől országszerte több száz közterületi plakát, emellett print hirdetések és online bannerek népszerűsítik a Sorozat+ csatornát.