Együttműködő partnert választott magyarországi közösségimédia-platformjaihoz a kiskereskedelmi diszkontláncot üzemeltető KiK. A cég a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg a Facebook- és Instagram-oldalának kezelésével. Feladatuk lesz továbbá a közösségimédia-kampányok kidolgozása és lebonyolítása is.
A két cég együttműködése egy húsvéti kampánnyal kezdődött: „Egy három hétig tartó projekten dolgozhatott a Be Social, és annyira meggyőző eredményeket produkált a közösségimédia-megoldásokon edződött csapat, hogy értelmét láttuk a folytatásnak és rendszeres együttműködésre kértük fel a céget” – nyilatkozta Viola Krisztina, a KIK új magyarországi ügyvezető igazgatója.
„Az a legnagyobb elismerés a csapatunknak, ha azért kérnek fel minket egy munkára, mert elégedett az ügyfél azzal, amit már látott tőlünk” – mondta az új megbízással kapcsolatban Forgács Mariann, a Be Social ügyvezető igazgatója. – „Azon leszünk, hogy a pozitív tapasztalatokat gyarapítsuk, és még sokáig maradhassunk a KiK partnerei.”