- Hirdetés -

Befektetés, ami garantáltan megéri – Elindult az MKB Bank rendhagyó image platformja

|

A bankszektorban egyedülálló programot indított az MKB Bank #20percegészség néven, melyet kampány is népszerűsít. A #20percegészség program célja, hogy minél többen fordítsanak legalább napi 20 percet testi-lelki egészségük megőrzésére, életminőségük javítására. Ezért is lett a kampány jelmondata: „Az egészség a legjobb befektetés!” (x)

„Az MKB Bank rendkívül büszke ügyfélközpontúságára: nálunk nemcsak marketinges frázis az ügyfelekkel való törődés, hanem napi szinten kapunk pozitív visszacsatolást a témában az ügyfeleinktől. Ezt a törődést szerettük volna a következő szintre emelni úgy, hogy a pénzügyeken túl is tudjunk valamit nyújtani az ügyfeleknek. Már a gondolkodás kezdeti fázisában egyértelmű volt, hogy nem egy klasszikus TV kampány lesz a megoldás, hanem egy, a mindennapok ritmusához sokkal jobban illeszkedő, valódi tartalommal és hozzáadott értékkel bíró márkaplatform. Így született meg a #20percegészség program ötlete.” – mesélt a kampány hátteréről Koltai Dániel, az MKB Bank marketing és kommunikációs igazgatója.

A program weboldalán olyan kézzel fogható és inspiráló tippekkel találkozhatnak az olvasók, amelyek mindössze napi 20 perc ráfordítással könnyen beépíthetőek a rohanós mindennapokba: hogyan készíts magadnak egészséges irodai lunch boxot 20 perc alatt, milyen kalandok várnak rád a gyerekekkel, ha 20 percig követtek egy hangyát, vagy hogyan tervezd meg 20 perc alatt a nyaradat úgy, hogy ne csak a gyerekek táboroztatására legyen gondod, hanem arra is, hogy egy-egy napot tudatosan beiktass, amit egy jó könyvvel tölthetsz a strandon EGYEDÜL.

A program szakmai hátterét 4 olyan véleményvezér biztosítja, akik az életünk egy-egy meghatározó területén tudnak praktikus és könnyen beépíthető tanácsokkal és tippekkel szolgálni. Havas Dóra gasztroblogger az egészséges táplálkozás, Kádár-Papp Nóri, a Gyerünk, anyukám! edzője a mozgás, Bábel-Szücs Szilvia aka Anyapara a saját magunkra fordított idő, míg az Apu-kalipszis blog szerzője, Ficza János a családdal töltött idő fontosságára hívja fel a figyelmet.

„Mivel a célunk nemcsak az, hogy minél többen olvassák a cikkeket, hanem valóban meg is fogadják a tanácsokat, ezért gondoltunk azokra is, akik úgy érzik, hogy egyedül nem lenne elég kitartásuk egy ilyen életmódváltáshoz. Létrehoztunk egy Facebook-csoportot, ahol nem csak a bloggerek tippjeit olvashatják, hanem bárki megoszthat egymással egy-egy témába vágó cikket vagy személyes tapasztalatot, élményt.” – mondta Koltai Dániel.

A programot nagyszabású TV és online kampány népszerűsíti, melyhez kétféle tv spot, valamint egy hosszabb, csak a bank Youtube-csatornáján látható spot is készült, továbbá online bannerek és cikkek egészítik ki a kommunikációt. A programhoz Facebook-csoportban vagy az Instagramon lehet csatlakozni, valamint hetente hírlevelet is kapnak azok, akik feliratkoznak a program weboldalán.

A bank elhivatottságát jelzi, hogy a filmben több banki dolgozó is feltűnik, akik nemcsak reklámfilm szereplők, de egyben az egészséges életmód bankon belüli nagykövetei is.

A reklámfilm forgatásán készült képek:

Az MKB #20percegészség program itt ismerhető meg:

mkb20percegeszseg.hu

instagram.com/mkb20percegeszseg

https://www.facebook.com/groups/MKB20percegeszseg

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...