- Hirdetés -

Mégiscsak bedarálják az egyik helyi rádiót

|

Megszűnik a Fehérvár Rádió márkanév, miután az új tulajdonos már kezdeményezte is a Rádió 1 hálózatába való kapcsolódást. Az előző tulajdonosnak mondjuk nem éppen ezt ígérték.

Július elejei hír volt, hogy eladják az egyik legrégebbi megyeszékhelyi rádiót, a 24 éve működő Fehérvár Rádiót. A rádiót Radetzky András és édesapja, Radetzky Jenő adta el Paál Ákos cégének, a PureDigital Kft.-nek. Paál egyébként a Rádió 1 műszaki vezetője.

A Fehérvár Rádió frekvenciajogosultsága jövőre lejár, de Radetzky András a 24.hu-nak cáfolta azt a feltételezést, hogy a frekvencia elvesztése miatti félelmükben adták volna el a rádiót. A szakember a jogosultság újabb 5 éves meghosszabbításával számolt, szerinte ugyanis semmi olyan jogsértést nem követtek el, ami miatt elveszíthették volna a frekvenciát. Radetzkyék garanciát kaptak arra, hogy az új tulajdonos a jelenlegi felállásban, a márkanevet megtartva viszi tovább a rádiót. Egészen pontosan ezt nyilatkozta a 24.hu-nak:

„Az elmúlt időszakban több ajánlatot is kaptunk a Fehérvár Rádió megvásárlásárára, de most találkoztunk az első olyan szakmai befektetővel, akit egyrészt hosszú évek, talán 15 éve ismerek, és aki olyan szakmai befektető, aki garanciát vállalt arra, hogy a Fehérvár Rádió márka megmarad, ahogy megmarad az eddigi csapat és a rádió is a mostani formájában.”

Nos, ha ezt ígérték, akkor nem tartották, még a 15 éves ismeretség ellenére se. Ugyanis, ahogy elsőre sejthető volt, nem véletlenül a Rádió 1 közeléből érkezett a vevő, a tulajdonosváltás után gyakorlatilag egyből hálózatba kapcsolódási engedélyt kértek a hatóságtól. A Fehérvár Rádió márkanév pedig megy a levesbe.

Át is adjuk a szót a Rádió 1 közleményének:

„Újabb adó csatlakozhat hamarosan a Rádió 1 hálózatához. A Fehérvár Rádiót üzemeltető PureDigital Kft. és a Radio Plus Kft. közösen hálózatba kapcsolódási kérelmet nyújtott be a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Médiatanácsához. A hatóság döntésének függvényében hamarosan újra megszólalhatnak Székesfehérváron és vonzáskörzetében az igazi mai slágerek és a Rádió 1 sikerműsorai, köztük a Balázsék című reggeli műsor is.

A Fejér megyei városban és vonzáskörzetében élő rádiózóknak a legnépszerűbb országos tartalmak mellett természetesen nem kell nélkülözniük a helyi tartalmakat sem. Hasonlóan a többi csatlakozó frekvenciához, a székesfehérvári frekvencián megszólaló rádió is lokális hírblokkal, helyi információkkal jelentkezik majd, hogy a hallgatók továbbra is értesülhessenek a környék legfontosabb híreiről, miközben hallhatják a legnagyobb mai slágereket, a legismertebb lemezlovasokat és a legnépszerűbb reggeli műsort, a Balázsékat is. A Rádió 1 a hálózatba kapcsolódás után országszerte 33 frekvencián szólhat, elérve a legfontosabb megyeszékhelyeken és nagyvárosokban élő hallgatókat.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...