- Hirdetés -

Megújul a gyerekcsatorna

|

Új arculattal mutatkozik be augusztus 1-jén a JimJam. Vadonatúj logóval és identekkel, új és szerethető karakterekkel ismerkedhetnek meg hamarosan a gyermekcsatorna rajongói. A megújulás kiterjed a JimJam tartalmára is: a napi műsorstruktúra része lett az úgynevezett „Tanulj játszva!” programblokk, amikor a játszva tanulást segítő rövid, vidám sorozatok szórakoztatva tanítják a kicsiket.

A JimJam új arculatát nemzetközi tenderen választották ki, amelyen 5 ország 9 kreatív ügynöksége vett részt. A shortlistre juttatott terveket 2 és 5 év közti gyerekeknek is megmutatta a csatorna, akik körében egyértelmű tetszést aratott a végső koncepció. A nyertes design a londoni Wiedemann Lampe kreatív ügynökség munkája, akik az új logó mellett vadonúj karaktereket álmodtak meg a JimJam-nek, emellett új identek és bumperek egészítik ki a teljes megújulást.

Az új arculat célja, hogy vizuális megerősítést adjon a JimJam „Tanulj játszva!” felhívásának.

Az új logó élénkebb színű és letisztult, modern vonalvezetésű lett. A JimJam „J” betűiből két szerethető, mókára mindig kapható karakter született, ők Jim és Jam, akiket elkísér barátjuk, Csillag. Az identekben Jim, Jam és Csillag szerepelnek vidám, hétköznapi helyzetekben, amint például hangszeren játszanak, homokvárat építenek, vagy éppen szappanbuborékra vadásznak a fürdőkádban. Ezek a helyzetek a gyerekek kíváncsiságát és képzelőerejét igyekeznek bemutatni.

„A JimJam-ben és a célcsoportjában komoly potenciált látunk. Büszkék vagyunk, hogy most egy összekapcsolt tartalmi és kreatív támogatást adhatunk a csatornának, ami segíteni fog céljaink elérésében” – mondta Minda Judit programigazgató.

Új tartalmak a JimJam-en

Az arculatváltás nem az egyedüli változás a JimJam életében. Vele egy időben és már az idei év eleje óta folyamatos az átfogó tartalmi megújulás, amelynek során új és döntően edukatív, rövid és szórakoztató kis mesékből álló sorozatokkal bővül a csatorna kínálata. Ezeket a meséket a naponta jelentkező „Tanulj játszva” blokkba rendezi a JimJam, így pontosan követhetőek nap mint nap, segítendő a folyamatos fejlődést a világot felfedező kicsiknél. Az új, célzottan a tanulást jelentő sorozatok közt állatos mesék, a hősöket bemutató, a barátságot ünneplő animációs és rajzfilmek mellett rendszeresek az angol nyelvet egyszerűen, játékosan oktató mesék is. Az vadonatúj tartalmak mellett folyamatosan műsoron tartja a JimJam azokat a húzósorozatokat is, amelyek a védjegyévé váltak, mint amilyen a Noddy, a Tanuljunk Timmy-vel!, a Rejtélyek Tesz-Vesz városban, A hármasikrek és a Thomas, a gőzmozdony.

Az újdonságok bevezetésével a JimJam célja, hogy erős kapcsolat, tartós kohéziót teremtsen a csatorna új tartalmai és az arculata között, és egyértelműen utaljon a játszva tanulásra a gyermekek számára létező legbiztonságosabb környezetben.

A JimJam műsorát a megújulás első napjától augusztus végéig korlátlanul élvezheti a Magyar Telekom és a Vidanet minden előfizetője. Szintén augusztusban, a Tarr Kft. minden digitális kábeltévé szolgáltatási területen élő valamennyi előfizetőjének elérhetővé teszi a Jim Jam-et.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...