- Hirdetés -

Jó ügyért küzd a Heineken

|

Közös harcot indít a közúti közlekedésbiztonság javítása és az ittas vezetés visszaszorítása érdekében a HEINEKEN Hungária és az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság (ORFK-OBB). Ennek létjogosultságát a statisztikák is alátámasztják: ezek alapján az idei év első hat hónapjában 12,6%-kal magasabb volt az ittasan okozott személysérüléssel járó balesetek száma, mint tavaly ugyanekkor. A most aláírt szándéknyilatkozat nyomán körvonalazódó együttműködésben kimagasló marketingtámogatást kap a felelős alkoholfogyasztás és a józan vezetés üzenete.

David Coulthard Formula-1 versenyző, a Heineken „Ha vezet, soha ne igyon!” kampányának nagykövete jelenlétében írta alá Óberling József rendőr ezredes, az ORFK-OBB ügyvezető elnöke, illetve Pálfalvi Márta, a HEINEKEN Hungária emberi erőforrás és vállalati kapcsolatok igazgatója Budapesten azt a szándéknyilatkozatot, amely megalapozza az ORFK és a HEINEKEN Hungária együttműködését a hazai közúti közlekedés biztonságosabbá tétele, az ittas vezetés visszaszorítása és az alkohollal összefüggő közlekedési balesetek számának csökkentése érdekében.

Az ORFK a szakmai alapokat és a közlekedésbiztonsággal kapcsolatos információkat, a HEINEKEN Hungária pedig marketing- és kommunikációs szakértelmét, illetve csatornáit, valamint a fogyasztóival történő közvetlen kapcsolatteremtés lehetőségét, a „Ha vezet, soha ne igyon!” platformot bocsátja rendelkezésre a siker érdekében. Pálfalvi Márta szerint az együttműködés révén példátlanul széles körben, professzionális marketingháttérrel juthatnak el a prevenciót szolgáló üzenetek a célcsoporthoz.

A kezdeményezés létjogosultságát jelzi, hogy Magyarországon a személysérüléses közúti közlekedési balesetek 8,5%-át ittas állapotban okozzák. 2017-ben az alkoholfogyasztással összefüggésbe hozható személysérüléssel járó közlekedési balesetek közül 802 a személygépkocsi vezetők hibájából következett be. Az ittas állapotban okozott balesetek 2017-ben 40 halálos áldozatot követeltek. A legfrissebb adatok szerint ráadásul többen okoztak ittasan balesetet az idei év első felében (8,55%), mint tavaly ugyanekkor, amikor 8,13% volt ez az arány. Az esetek 57%-áról a személygépkocsit alkoholos befolyásoltság alatt vezetők tehetnek (379 eset), őket követik 21%-kal az ittasan kerékpározók (137 eset). Az összes baleset 4%-áért pedig az ittas gyalogosok felelősek.

A Heineken idehaza és globálisan is régóta elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás és a biztonságos közúti közlekedés ügye iránt. A márka globális médiaköltéseinek 10 százalékát fordítja a felelősségteljes alkoholfogyasztással kapcsolatos kampányokra. A „Mérték kell! – Moderate Drinkers Wanted” és a „Dance More, Drink Slow” szó szerint létfontosságú üzeneteit többek az UEFA Bajnokok Ligája és a rögbi világbajnokság szponzorációjával is közvetítik, miközben több száz zenei fesztiválon és műsorban jelennek meg világszerte, továbbá 8 milliárd palackon és dobozon is láthatóak. Mióta 2016 júniusában a Heineken a Formula-1 globális partnere lett, a „When You Drive, Never Drink” kampányt az F1-pályák melletti reklámfelületeken, televíziós reklámokban, digitális aktivitásokkal és a jegyterjesztő helyeken is népszerűsíti. A kampány nagykövete két egykori Formula1-es autóversenyző, Sir Jackie Stewart és David Coulthard, utóbbi a szándéknyilatkozat aláírásán is megjelent.

A HEINEKEN Hungária legutóbb idén húsvétkor hívta fel a figyelmet célzott kampányával az ittas vezetést veszélyeire: Tóth Edu komikus segítségével népszerűsítették a HEINEKEN által támogatott ingyenesen letölthető „SofőrHívó” mobilalkalmazást. Ezzel a poharazgatni vágyók akár húsz sofőrszolgálat valós idejű ajánlatából választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet a biztonságos hazajutás érdekében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...