Állatbarát vásárlóival összefogva közel kétmillió forint összegű állateledellel támogatja a Noé Állatotthon Alapítványt a Lidl Magyarország. A Telitálka kampánynak köszönhetően mintegy száz kisállat étkezése biztosított a következő fél évben.
2018-ban harmadik alkalommal indította el a Lidl Magyarország Telitálka kampányát, melynek célja a nehéz sorsú kisállatok megsegítése. A kampány keretében a büszke gazdik ezúttal a kis kedvencüket megörökítő fotókat oszthatták meg a Lidl Magyarország „Kedvenc kisállat nevek” elnevezésű Facebook játékán keresztül. A Facebook felhasználók a feltöltött fényképekre és állatnevekre szavazhattak, a Lidl Magyarország pedig minden szavazatért 10 Ft értékű állateledel-adománnyal támogatta a NOÉ Állatotthon Alapítványt.
A kampány sikerét és az összefogás erejét mutatja, hogy a résztvevők kevesebb mint három hét alatt összesen 8 144 fotót töltöttek fel a Telitálka applikációba. A leadott voksok alapján a Lidl Magyarország mintegy kilenc tonna mennyiségű állateledellel közel 100 kisállat étkezéséhez járul hozzá.
„Alapítványunk számára rendkívül fontos ez az adomány, hiszen működésünket főként a támogatók jóvoltából biztosíthatjuk. A Lidl által felajánlott összeg mintegy 9 tonnányi minőségi állateledelre elegendő, amely közel száz kisállat étkezését biztosítja majd hónapokon keresztül. Ami azért is jelentős, mert az erre a célra szánt összeget így a rászoruló kisállatok egészségügyi kezelésére tudjuk fordítani” – emelte ki Tasnádi Katalin Andrea, a Noé Állatotthon elnöke.
„A Lidl Magyarország társadalmi felelősségvállalásának egyik fontos eleme az évről-évre megújuló Telitálka kampány, hiszen a felelős állattartás mindannyiunk kötelessége. Bízunk benne, hogy ezzel a támogatással még több kisállat kap esélyt az örökbefogadásra, hogy szerető környezetben élhessenek” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.