Idén a vitorlázás szerelmeseinek ünnepén 681 hajó vágott neki a Balatonnak. Azoknak pedig, akik nem tudták egy hajó fedélzetéről élvezni a versenyt, a New Wave Media Group gondoskodott az informáltságáról és szórakozásáról online és a helyszínen egyaránt.
A Tagore sétányon helyet kapó „Vitorlásszigeten” a helyszínre látogatók nem csak a hajókban és a táj szépségében gyönyörködhettek, hanem interaktív kalandozásokban, kvíz-játékokban is részt vehettek. Ennek keretében lehetőségük volt jobban megismerkedni a helyszínen jelen lévő Life.hu, Köpönyeg, Reblog, Videa, Life TV, Ozone TV, Travelo márkákkal is.
Kiemelt médiatámogatóként a Kékszalag központi sátrában történő szakmai érdekességeket felvonultató beszélgetésekben is jelentős szerepet vállaltak. A Life TV-n bemutatott Vitorlászok egyik tulajdonosa adott gyakorlati tanácsokat, hogy a sportágat most kezdők is megszerezzék életük első pozitív vitorlás élményét. A Jetwing tulajdonosa- a többszörös díjnyertes OzoneUtazás műsor együttműködő partnere- a vitorlás úti célokról adott tájékoztatást az Indiai Óceán térségében, míg a Köpönyeg szakembere a Balaton zord időjárásába és az időjárás állomások kulisszatitkaiba engedett betekintést a népes hallgatóságnak. Ha már sport, nem mehetünk el szó nélkül az egészséges táplálkozás kérdése mellett sem. A Life TV hamarosan debütáló főzőműsorának, a Great Life-nak prominens háziasszonya a vegán gasztronómiából adott ízelítőt.
Az események forgatagáról és a verseny aktuális állásáról kekszalag.reblog.hu, a verseny eredményeiről az Origo Sport folyamatosan frissülő cikkei, míg legjobb pillanatokat átélni kívánók számára a Videa folyamatosan visszanézhető tartalmai adtak hírül, hozzájárulva ezzel a Kékszalag verseny és a vitorlás sport népszerűsítéséhez.