Olyan áruhitel programot vezetett be az eMAG, amivel egy napon belül juthatnak hozzá a vásárlók a kiszemelt termékhez. A kezdeményezésben a Cofidis a webáruház partnere.
Az eMAG jelenleg a legnagyobb csak online módon értékesítő kereskedő Magyarországon, a Cofidis pedig az online hitelek specialistájaként annak élvonalában van és ezt a szerepet a jövőben tovább kívánja erősíteni. A két vállalat együttműködése idén július elején indult el. Azóta már az első vásárlói hiteligénylés és finanszírozás is megtörtént, az igényléstől számított 24 órán belül.
„Sokat várunk a Cofidissel való együttműködéstől, hiszen az új finanszírozási lehetőségekkel vásárlóink számára új lehetőségek nyílnak: az eMAG-tól megszokott kiemelkedő színvonalú vásárlási folyamat során egyszerűen, gyorsan igényelhetnek áruhitelt, ők maguk dönthetnek arról, egy-egy terméket milyen ütemezéssel kívánnak kifizetni. Így nem maradnak le a legjobb akcióinkról akkor sem, ha éppen nem áll rendelkezésre a szükséges összeg” – mondta el Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.
„Az eMAG jelenleg a legnagyobb csak online módon értékesítő kereskedő Magyarországon. A Cofidis pedig az online hitelek specialistájaként az online áruhitelezés élvonalában van és ezt a szerepet a jövőben tovább kívánja erősíteni, ezért is döntöttünk a szövetség mellett” – jelezte Holló Bence a Cofidis Magyarország ügyvezető igazgatója.
A két vállalat együttműködése idén július elején indult el. Már az első nap kimagasló számú igénylés érkezett, az első finanszírozás (a Cofidis vállalásának megfelelően) mindössze 24 órán belül megtörtént.
Az eMAG a magyarországi online piac egyik legnagyobb szereplője, így a legszélesebb termékkörrel rendelkezik. A webáruházban több mint 1 000 000 aktív terméket találhatnak meg a vásárlók. A legnépszerűbb termékek közé a TV-k, a nagy háztartási gépek és fehéráruk, valamit a mobiltelefonok és táblagépek tartoznak. Ezek együttesen a forgalom több mint felét adják. Egyre nagyobb az érdeklődés emellett a cipők, a női ruházati termékek, illetve a táskák és egyéb kiegészítők iránt is.
A vásárlók átlagosan évente 11 alkalommal rendelnek az eMAG-tól, az átlagos kosárérték pedig az elmúlt pénzügyi évben kiemelkedően, 22%-al nőtt 12 hónap alatt. A fogyasztók számára az egyszerű és gyors folyamat mellett a biztonság is nagyon fontos, éppen ezért a vállalatnál vásárolt termékekre 30 napos termék-visszaküldési lehetőséget biztosít ingyenesen, indoklás nélkül kérelmezhetően. A garanciális ügyintézéshez mindössze egy online űrlapot kell kitölteni, az eMAG teljeskörű garanciát vállal a meghibásodásokra, ajtótól-ajtóig garanciális szolgáltatásával. Ez időt takarít meg a fogyasztóknak, illetve problémamentessé teszi az ügyintézést. Az eMAG felveszi a terméket, elszállítja a hivatalos szervizbe, majd visszajuttatja a vásárlóhoz a lehető legrövidebb időn belül. Ez a szolgáltatás is ingyenes az eMAG vásárlóinak.