A cég gyorsjelentése szerint az Adidas a június 30-án befejeződött három hónapban 5,261 milliárd euró árbevételre tett szert, ami éves összevetésben 4,4 százalékos emelkedést jelent.
Az Adidas márkából származó bevételek 6,1 százalékkal, 4,77 milliárd euróra nőttek, míg a Reebok-termékekből származó bevételek 10,1 százalékkal, 387 millió euróra estek vissza.
Az Adidas bevételei Észak-Amerikában 6,8 százalékkal, a legnagyobb forgalommal büszkélkedő ázsiai–csendes-óceáni térségben pedig 15,4 százalékkal nőttek a második negyedében. A második legnagyobb piacon, Nyugat-Európában viszont 0,9 százalékkal csökkentek a vállalat eladásai.
A cég nettó nyeresége 150,6 százalékkal, 397 millió euróra emelkedett. A folyamatos tevékenységből származó nyereség 20,5 százalékkal, 418 millió euróra nőtt, ennek az egy részvényre jutó hígított értéke 2,05 eurót tett ki, amely 20,6 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi 1,70 eurót.
Árfolyamhatástól megtisztítva 10 százalékkal nőtt az Adidas konszern bevétele, míg elemzők 8 százalékra számítottak, a folyamatos tevékenységből származó profitot pedig 386 millió euróra várták.
Az első fél évben az Adidas bevételei 3,1 százalékkal, 10,81 milliárd euróra, nettó nyeresége pedig 52,7 százalékkal, 938 millió euróra nőtt – írta a napi.hu.