A Budmil fiatalokat célzó, kimondottan táskakampányt indított a nyári időszakban. A kreatív tervezéssel az online és influencer marketing terén is otthonosan mozgó Armadillo reklámügynökséget bízták meg a feladattal. A cég készítette a kreatív koncepciót, valamint az influencer kampányt, a rádióreklámokat és az outdoor megjelenéseket az OptiPoster közterületi ügynökség intézte.
A táskakampány célja a Budmil márka és a Budmil táska népszerűsítése volt. A kampány a fiataloknak szólt, azoknak, akik élményeket keresnek, fesztiválokra járnak.
„A táskánk a legjelentősebb pillanatainkban velünk vannak: amikor bulizunk, amikor a legfontosabb döntéseinket hozzuk, de akkor is, amikor utazunk, kikapcsolódunk, azaz akkor, amikor élményeket élünk át” – utalt az #élményekatáskádban kreatív koncepcióra Arany Gábor, az influencerek.hu és az Armadillo operatív igazgatója. – Mivel a nyár az élményszerzésről szól, ezt igyekeztünk a Budmillal és a fiatalok körében ismert influencerekkel megmutatni.
Az ügynökség hét influencert, youtubert vont be a táskakampányba, a kiválasztásnál figyelembe véve, hogy a fiatalokat is érdemes több célcsoportra bontani.
Láthattuk az influencereket, ahogyan fesztiválokra járnak, ahogyan a mindennapjaikat és kalandjaikat élik, de azt is, hogy a táska lehet varázslatos is.
A kampánynak elmenyekataskadban.hu néven készült egy microsite is, ahol további tartalmak lehet megtekinteni, valamint az összes influencer kisfilm is itt kapott helyet.