- Hirdetés -

Újított a Telekom

|

A hazai 14-40 évesek 91 százaléka heti rendszerességgel netezik, de az idősebb generációból is egyre többen csatlakoznak a világhálóra. A Magyar Telekom a fogyasztói igényekhez igazodva megújította az otthoni és a mobilszolgáltatásokat egyesítő Magenta 1 kedvezménycsomagját.

A digitális eszközhasználati szokásaink végérvényesen átalakultak, egyre inkább „elnetesednek”. Ezt támasztja alá az NMHH 2017-es kutatása, mely alapján az emberek életében az internet központi szerepet tölt be: a 14-40 évesek 91%-a használja azt legalább heti rendszerességgel, de a 60 év felettieknél növekszik legdinamikusabban ez a szám, míg 2009-ben még csak minden tizedik böngészett az interneten, mostanra már 41 százalékuk teszi mindezt.

A legtöbben, 94 százalék böngészésre használja a világhálót, 81 százalék számára pedig kommunikációs csatornát jelent a közösségi oldalakon. Szintén nélkülözhetetlennek tartják szórakozáshoz, kikapcsolódáshoz (zenehallgatás és videónézés, 67 százalék), kapcsolattartáshoz (chatek, fórumok, 66 százalék), de 61 százalék már a hivatalos ügyeket is interneten intézi. az NMHH májusi televíziós gyorsjelentése alapján azt is megállapíthatjuk, hogy a hazai tévéelőfizetők több mint fele, 51,3 százaléka nézett digitális kábeltévét vagy IPTV-t.

Ehhez az internetet maximálisan kihasználó életstílushoz kínál az eddigieknél is összetettebb, komolyabb kedvezményekkel rendelkező kedvezménycsomagot a Telekom a most megújult Magenta 1-gyel. Az akár 30 százalékkal csökkentett havidíjjal és megduplázott belföldi mobilinternet adatforgalommal összeállított kedvezménycsomag mellett az akár 30 ezer forintos készülék vásárlási kedvezménnyel segíti elő a Telekom, hogy előfizetői könnyen, gyorsan lépjenek be a Most digitális világába.

A kor nem számít, hiszen az új Magenta 1-gyel – például egy okostelefon és egy új mobil hang és internet díjcsomag-kombináció segítségével – az idősebb generáció is könnyedén csatlakozhat a digitális világhoz, amelynek vívmányaival a fiatalabb netezők ismertetik meg őket: az eNet friss kutatása szerint a 41 év alattiak 17 százaléka rendszeresen, 59 százalékuk alkalmanként szokta idősebb családtagjait az internet és a digitális eszközök használatára tanítani. Nem véletlenül nő a netező nagyszülők, dédszülők aktivitása: 33 százalékuk egy, 37 százalékuk kettő, 30 százalékuk pedig három vagy több internetezésre alkalmas eszközt is használ – leggyakoribb az okostelefon és az asztali számítógép.

A megújult kedvezménycsomaggal azok a régi vagy új Telekom előfizetők élhetnek, akik legalább két vezetékes és egy mobilelőfizetéssel rendelkeznek. Azok, akik eddig is Magenta 1 előfizetők voltak, díjmentes csomagmódosítással térhetnek át az új konstrukciókra, de magát az átsorolást a Telekom ügyfélszolgálatán kell kérniük.

A meglévő hűségidő nem akadály, az változatlan feltételekkel vihető át az új konstrukciókba. Ugyanakkor azoknak is érdemes meggondolni a Magenta 1-hez való csatlakozás előnyeit, akik ma még csak vezetékes szolgáltatásokat vesznek igénybe a Telekomtól. Már egy új mobil hang és adat díjcsomag-kombináció előfizetés bevonásával érvényesíthető a 30 százalékos kedvezmény, ráadásul Magenta 1 ügyfélként máris megduplázott belföldi mobilnet adatforgalmat vehet igénybe az előfizető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat az MI

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat az MI

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...