- Hirdetés -

Z-generációs platformmal erősít az ÉVA magazin

|

Az ÉVA brand új platformmal nyit a fiatalabb generációk felé. A Teenboss elnevezésű mellékletében és social felületein, valamint a www.teenboss.hu weboldalon a Z generáció tehetséges fiataljai mondják el véleményüket a minket körülvevő világról.

„ Kiengedtük a szellemet a palackból. Pontosabban szellemkéket szabadítottunk ki abból a jelképes palackból, amelybe az oktatási rendszer, gyakran a szülők is és úgy általában a felnőtt társadalom gyömöszöli a tizenéveseit. Pályázatot hirdettünk, amelyre közel százan jelentkeztek, és a nyolc legtehetségesebb tizenévesnek adtunk közel hetven oldalt az Éva magazin szeptemberi számából, írják és fotózzák tele azzal, ami őket foglalkoztatja, érdekli, mutassák meg nekünk, ők hogyan látják közös világunkat” – fejti ki Pócsik Anita, az Éva magazin főszerkesztője.

A piacon egyedülálló kezdeményezéssel az ÉVA magazin egyik nem titkolt célja, hogy megmutassa, igenis lehetséges a Z-generáció tagjainak figyelmét a klasszikus médiafogyasztásra és tartalomgyártásra irányítani. Ha a fiatalok a témát, a formát, a stílust magukénak érzik, akkor meglepő tudatossággal és mélységgel ássák bele magukat egy-egy anyagba magazinolvasóként és tartalomgyártóként egyaránt. Mindemellett az X és Y generációs ÉVA olvasóknak is újfajta élményt nyújt a szeptemberi lapszám: segít tinédzserkori önmagukra emlékezni, feleleveníteni azon énjüket, amely tele volt kérdésekkel, világmegváltó tervekkel.

Az ÉVA ezzel a formabontó megoldással kiszélesítette olvasói, fogyasztói célcsoportját és új utat talált, amely a fiatalabb generációt is a márka vonzáskörzetében tartja, ezzel biztosítva a már megszokott igényességű célcsoport bővülését és frissítését.

„Amióta csak generációs különbségekről beszél a piac, azóta kerestük a legmegfelelőbb módját a fiatalok megszólításának. Ezzel a megoldással átléptünk a sztereotip gondolkodáson, mi szerint a fiatalokat nem érdeklik a magazinok. Dehogynem! Csak a hozzájuk igazított formában! Azt a tévhitet is sikerült megcáfolnunk, hogy a fiatalok nem költenek médiatermékekre. Fókuszcsoportjainkon kizárólag olyan fiatalokkal találkoztunk, akik igényes fogyasztók, rendkívül tudatosak döntéseikben és bátran megfogalmazzák véleményüket mindenről. Mi illeszkedne jobban az Éva brandhez, ha nem ez a merész, szókimondó attitűd? – nyilatkozott Salamon Brigitta marketing- és pr igazgató. ”

A tiszteletbeli szerkesztőségi tagok cikkeikben bemutatják, hogy a fiatalok is ugyanúgy képesek elvezetni akár egy millió dolláros céget, mint ahogy az idősebbek és ugyanúgy tudnak politikáról beszélgetni bárkivel, mint a felnőttek. „Nem vagyunk egy külön „faj”, akiket csak a szex és az alkohol érdekel. Szeretnénk bebizonyítani, hogy igenis többre vagyunk képesek ennél. Csak hagyjanak minket is megszólalni. Az Éva engedte, és látjuk, mi lett a vége: egy gyönyörű, érzelmekkel teli melléklet, amit mi, fiatalok készítettünk. Természetesen a rengeteg segítséget, amit kaptunk az igazi szerkesztőktől ezúton is köszönjük” – fogalmaz Lóránt Gergő az ifjú titánok, a Z-generációi tagja nevében. „Megmutatjuk, milyen szerintünk a világ, és hogy minek kéne még változnia ahhoz, hogy végre egy normális társadalomban tudjunk élni. Az elfogadás volt az egyik legfontosabb szó, amit minden meetingen elmondtunk. Igenis el kell fogadnunk másokat. Elég jó irányba haladunk, de még mindig lemaradásban vagyunk, mondjuk, Amerikához képest.”

Az offline megjelenés mellett az online térben is útjára indult a Teenboss: a www.teenboss.hu oldalon a szerzők legfrissebb írásaival találkozhatnak az olvasók, valamint az Instagram és a Snapchat felületeken is nyomon követhetik az újdonsült magazinkészítők mindennapjait.

A mellékletről és az ahhoz kapcsolódó digitális tartalomról bővebb információt a szeptember 12-én megrendezésre kerülő Digitália konferencia keretében kaphatnak az érdeklődők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...