Az online videók népszerűsége töretlenül növekszik az elmúlt években. Nem is csoda, hiszen az Y, Z és Alpha generáció körében már ez a tartalomtípus vált a legkedveltebbé. Az új felületek új tehetségeknek nyújtanak remek lehetőséget és a legnépszerűbb YouTuberek már több százezer követővel és a kereskedelmi csatornák által is irigyelt nézettséggel rendelkeznek.
A Star Network magyar influencer ügynökség elindította a tartalomgyártási divízióját, melynek első saját gyártású tartalmakkal rendelkező csatornája a „Játsszuk le!” névre hallgat. Az ügynökség elsősorban online videósokkal dolgozik együtt, stratégiai szinten segíti partnerei építkezését, továbbá felületeiken kreatív és előre mutató szponzorációkat értékesít.
Az új csatorna célja egy intelligensen szórakoztató és humorosan edukatív tartalomnak helyet adó felület megalkotása volt Magyarország kedvenc videósainak főszereplésével.
Hétről-hétre izgalmasabbnál izgalmasabb tartalmakkal várja a nézőket Dóczi Attila műsorvezető, aki a Star Network munkatársa és emellett a „Tanulom Magam” YouTube csatorna készítője. Heti 2 videóval számolhatnak az első hét után a nézők, de különkiadások is elérhetőek lesznek hamarosan a kínálatban.
A csatorna az indulástól számított 7 nap alatt 170 000-es nézettséget és több mint 10 000 követőt szerzett, ami kiemelkedő eredménynek számít.