Új üzemcsarnokot és palackozó gépsort avatott Magyarország meghatározó ásványvíz- és üdítőipari társasága szentkirályi telephelyén. A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. több mint 7 millió euró értékű, önerőből megvalósuló beruházásával megkétszerezi termelő-kapacitását.
„Magyarország ásványvíz nagyhatalom” – ezt vallja már évek óta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, és ezt az állítását egy újabb nagyberuházás bemutatásával is alátámasztotta ma. Hazánk meghatározó ásványvíz- és üdítőipari társasága 2018 elején kezdte meg kapacitásbővítő beruházását szentkirályi telephelyén. Alig fél év alatt megépült az új, 1500 m2-es üzemcsarnok, és helyére került a világszínvonalú Krones palackozó gépsor, valamint a hozzá tartozó kiszolgálóberendezések. Az ország egyik legnagyobb kapacitású palackozó gépsorának üzembehelyezésével óránként akár harminckétezer darab Szentkirályi ásványvizet is palackozhatnak, a minőségellenőrzés pedig a legszigorúbb szabványoknak felel meg.
A 7 millió euró értékű beruházás teljes mértékben önerőből valósult meg. A fejlesztést az utóbbi években jelentősen megnövekedett vásárlói igények indokolták, eredményeként a termelőkapacitás közel duplájára emelkedik. Szentkirályon két éve zajlanak intenzív fejlesztések: tavaly több mint 3 millió euró értékű új vízkezelő üzem létesült, majd több mint 1,5 millió euró értékben megépült egy új, 4000 m2-es raktárcsarnok és az ahhoz kapcsolódó infrastruktúra. A beruházásokkal a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a KMV Csoport a magyarországi élelmiszeripar egyik legnagyobb befektetője lett.
Az ünnepélyes átadón Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tulajdonosa és a KMV Csoport vezérigazgatója kiemelte: „A cégcsoporton belül a Szentkirályi ásványvíz az egyik legerősebb és legkedveltebb márka a fogyasztók körében, ezért is különösen fontos minden olyan lépés, amely a további növekedését segíti. A helyi márkákban, forrásokban és tradíciókban hiszünk, és ezt visszaigazolják a vásárlóink is: folyamatosan nő a kereslet a Szentkirályi ásványvíz iránt a magyar fogyasztók körében.”