Mindennaposak a forgalmi dugók Budapesten is, és ez érthető módon érinti és zavarja a cégeket is. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen módszerekkel támogatják a vállalatok a munkatársaikat abban, hogy elkerüljék a torlódások. A műsor második részében pedig az online videós hirdetések gyorsan bővülő piacáról beszélnek a szakértők.
A világ leghosszabb, több mint százkilométeres dugóját Kínában hozták össze. Ekkora torlódás itthon ugyan még nem volt, de a fővársot és környékét naponta éritnik a dugók. Ez persze zavarja a cégeket is, és a munkába járás gördülőkenységének szem előtt tartása a vállalatok hr-részlegeinél is fontos feladat.
A BrandMania stábjának nyilatkozva Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom HR vezérigazgató-helyettese a társaság új központja helyszínének kiválasztásával kapcsolatban beszélt arról, hogy a megközelíthetőség milyen szerepet jtászott a döntésben. Komoly tényező volt, hiszen 4000 embernek kell bejutnia reggelenként az új létesítménybe.
A műsorban megszólal Kovács Péter András, a CEMP Sales House értékesítési igazgatója, aki többek között arról beszél, hogy a társaságnál hogyan támogatják az alternatív közlekedési módokat választókat, például a kerékpárosokat. Mint elmondta, ha teheti, ő maga is biciklivel jár be.
De a Prezi.comnál is támogatják a kerékpározást, Sárdi Dániel, a cég üzemeltetési igazgatója elmondta, hogy nyáron az emberek mintegy harmad biciklivel jár be hozzájuk. Ehhez természetesen tisztálkodási lehetőség is jár, de van szerviz is.
Andy Zhang, e-mobilitás szakértő, a Rollet alapítója a parkolási problémák nagyságáról, illetve a megoldási lehetőségekről beszélt a BrandMania stábjának, és megszólalt a műsorban Varga Zsigmond, az SAP Hungary Kft. üzletfejlesztési igazgatója is.
Az adás második részében az online videós hirdetések kerültek a középpontba.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n vagy az RTLMost.hu-n.