Ezüst díjat nyert a Data and Marketing Association’s ECHO Award-ján a K&H: üzletet ide! kampányával az OMD hungary és a K&H Bank Las Vegasban.
A K&H: üzletet ide! program a világ egyik legnagyobb reklám- és marketingversenyén, a Data & Marketing Association Echo Awardson egyedüli magyarként jutott a döntőbe. A hiánypótló vállalkozásösztönző program a Las Vegas-i díjátadón Financial & Insurance kategóriában vívta ki az ezüst elismerést.
A Data & Marketing Association (DMA) közel 90 éve díjazza világszinten azokat a direkt és adatvezérelt marketingkommunikációs megoldásokat, amelyeknél a stratégián és kreatív ötleten túl a számokban mért, valódi üzleti eredmény is kiemelkedő. Az Echo Awardsra – amely mára a világ egyik legnagyobb reklám- és marketing versenyévé vált –, idén 31 kategóriában lehetett pályázni a világ minden tájáról.
A többezer beérkezett nevezésből kategóriánként 5 pályázat került shortlistre, amelyeket olyan neves cégek ügyvezetőiből és marketingigazgatóiból álló zsűri bírált el, mint a Google, az IBM, a Leo Burnett, a Wunderman Dentsu, a University of Panama vagy a University of West Virginia. A K&H Bank K&H: üzletet ide! programja egyedüli magyarként jutott a döntőbe, ahol a Financial & Insurance kategóriában hozta el az ezüst elismerést.
„A K&H: üzletet ide! kampány 2016-os indulása óta igen impozáns eredményeket ért el, hiszen csak a tavalyi évben 10 kommunikációs szakmai elismerést zsebelt be. A mostani díj azonban minden eddigi képzeletünket, és várakozásunkat messze felülmúlta. Rendkívüli büszkeséggel tölt el, hogy egyedüli magyarként mi képviselhettük országunkat egy ilyen rangos eseményen, megmutatva azt, hogy milyen kreativitás és kommunikációs stratégiai gondolkodás van jelen a hazai szakmában. A DMA Echo Awards elismerése azt jelenti, hogy Magyarország ott van a legeredményesebb és innovatívabb kampányokat produkáló országok térképén. Hiszem, hogy vállalkozásösztönző programunkkal a lakosság és a kis- és közepes vállalkozások számára valóban egy hiánypótló és innovatív eszközt tudtunk adni, amellyel hosszú távon tudunk hozzájárulni a hazai cégvilág felpezsdítéséhez” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója a Las Vegas-i díjátadón.
A projekt megvalósulásán a Laboratory Group reklámügynökség, az OMD Hungary, mint médiavásárló, az LA Communication és a Well PR kommunikációs ügynökségek dolgoztak együtt a K&H Bank megbízásából.