Már tíznél is több elismerést gyűjtött be a a K&H: üzletet ide! Kampánya, viszont a Data and Marketing Association’s ECHO Award-ján kapta az első nemzetközit – számolt be a Las Vegas-ban átvett elismerés jelentőségéről Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója. A szakember Las Vegas után hamarosan Budapesten is színpadra lép, a Marketing Masters-en tart előadást, ahol arról beszél majd, hogy a kommunikációs szakmában vannak-e már olyan munkakörök, feladatok, amelyeket megszüntethet a digitalizáció.
– Milyen volt Vegas?:)
– Egy érdekes, izgalmas fényreklám város, ahol nyomon lehet követni többek közt az évtizedek reklamízlésének, divatjának változását, az üzleti célok (minél nagyobb szerencsejáték bevétel generálása) érdekében tett aktivizációk kreativitását, fejlődését. Így ma már virtuális krupiék is kiszolgálják a vendégeket, vannak AR és VR játékok, van esport aréna…
– Ami ott történik az ott is marad – ezt szokták mondani. Vagy hazahoztad?
– Hazahoztuk az OMD-vel, méghozzá az egyetlen díjat, amit közép-kelet európai kapott, ráadásképp egy ezüstöt.
– Rengeteg díjat nyertek már ezzel a programmal, ami 2016-ban indult. Mennyire fontos ez a mostani díj és miért?
– Igen, több mint tíz díjjal tüntették ki a K&H: üzletet ide! kampányt, köztük az Effie platinával is. Viszont ez az első külföldi, nemzetközi elismerése.
– És milyen lesz a novemberi Marketing Masters? Előadóként ott leszel a Magyar Marketing Szövetség és a Marketing&Media által rendezett Marketing Masters konferencián. Mivel érkezel?
– Számos listát lehet olvasni, hogy a digitalizáció milyen munkaköröket fog megszüntetni, feleslegessé tenni. Óhatatlanul is felmerül a kérdés, van-e olyan munkakör, feladat, amire már felesleges a fiatalokat az egyetemeken képezni a kommunikációs szakmában, mert mire a munkaerőpiacra érnek a fiatalok, már nem is lesz rá szükség. Erre nézünk rá majd röviden.
– 2018-ban is a legsikeresebbnek marketingkommunikációs vezetőnek választott a Marketing&Media 20 fős szakmai zsűrije. Miben látod Te a szakma legnagyobb kihívását a következő időszakban?
– Ezt kérdeztek a las vegasi DMA Echo Award díjátadón az interjúban is, s nekik is azt válaszoltam, amit különben 2 évvel ezelőtt épp a Marketing Masters konferencián fejtettem ki és a vegasi díjazottak közt is a leginkább feltűnő volt: a technológia, a big data, az automatizáció előretörése mellett fokozódik az igény az érzelmekre is. Hogy lehet a technológiát, az automatizációt a fogyasztói érzelmi igények szolgálatába állítani és nem csak hatékonyság növelésre használni.