- Hirdetés -

Így sportolnak a magyarok

|

- Hirdetés -

A hazai 18-59 éves internetező lakosság fele sportol valamilyen rendszerességgel az NN Biztosító reprezentatív kutatása szerint. A legtöbben a futást választják.

A 18 és 59 év közötti internetező lakosság 51 százaléka sportol valamilyen rendszerességgel, 69 százalék pedig legalább alkalmanként választja az aktív pihenés valamely formáját szabadidejében – ezt állapítja meg az NN Biztosító a magyar lakosság sportolási szokásairól készített reprezentatív kutatása. A népszerűségi listát a futás vezeti: a válaszadók 20 százaléka szavazott erre, míg az úszásra 17, a konditermi edzésre 12 százalék esküszik. A legnépszerűbb, könnyen elérhető sportokat valamilyen gyakorisággal űzők 10 százaléka naponta, 40 százaléka hetente többször, 19 százalékuk pedig hetente hódol a kiválasztott tevékenységnek. Emellett 15 százalék szokott valamilyen rendszerességgel extrémsportot űzni, ami főként a fiatalabbak körében jellemző: a 18-29 évesek 25 százaléka próbált már ki ilyen aktivitást.

A kutatásból az is kiderül, hogy a megkérdezettek 65 százalékának volt már valamilyen kisebb balesete, balesetbiztosítási fedezetről pedig a valamilyen sportot űzők 63 százaléka gondoskodott. Utóbbi azonban magába foglalja a bankkártyákhoz és egyéb biztosításokhoz kapcsolódó balesetbiztosítási elemeket is. A legtudatosabbnak az extrém- és a tömegsportot űzők mutatkoznak ezen a téren, akik körében 66, illetve 63 százalék köt biztosítást, ám az aktív kikapcsolódást keresők (61%) sem maradnak el nagyon mögöttük. Annak ellenére, hogy népszerűek a különféle szabadidős aktivitások, a Magyar Nemzeti Bank statisztikái szerint negyedévről negyedévre kevesebb a balesetbiztosítások száma: a szerződésszám 2018-ban már alig haladta meg a 600 ezret.

„A biztosítási tudatosság és kedv erősítése érdekében olyan igényre szabott, a fiatalabb generációk elvárásaihoz alkalmazkodó megoldásokat kell kidolgoznunk, amelyek gyorsan, egyszerűen és lehetőleg digitálisan, telefonról irányíthatóak. Erre épül az on-demand, vagyis igényalapú biztosítások koncepciója, amely szolgáltatásokat elegendő csak a használat idejére bekapcsolni és fizetni” – fogalmazott Sztanó Imre, az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója. Az on-demand biztosítások iránti igényt támasztja alá, hogy az NN Biztosító, a protect.me bevezetését megelőző igényfelmérésében megkérdezettek 52 százaléka találta vonzónak a használatarányos biztosítási díj-fizetést.

A protect.me alkalmazás júliusi végi indulása óta már több ezer telefonon található meg az alkalmazás, és a csoportos élet-és balesetbiztosításhoz is egyre több felhasználó csatlakozik biztosítottként. A protect.me csoportos élet-és balesetbiztosítás közel 150 aktivitáshoz nyújt biztosítási fedezetet, amelyek közül a futáshoz, valamint a kerékpáros- és autós közlekedéshez választják leggyakrabban a szolgáltatást. A protect.me csoportos élet- és balesetbiztosítás „on-demand” elven működik, azaz a felhasználó számára releváns biztosítási csomagot elég arra az időszakra aktiválni, amikor ténylegesen szükség van rá, és fizetni is csak az aktív időszakra kell mobil bankkártyás fizetéssel. Az applikáción keresztül a biztosítási védelmet egyszerűen és gyorsan be lehet kapcsolni, és pár percen belül alacsony díjért biztosítottá válhat a felhasználó. Az ügyfelek szempontjából a protect.me biztosítás egyik legnagyobb előnye a gyors csatlakozás mellett a kedvező ár, egy óra díja ugyanis 79 forinttól 399 forintig terjedhet a biztosítási csomagtól függően, ráadásul az első használat díját 500 forintig az NN Biztosító állja. A felhasználói szokások még alaposabb megismerésével az NN Biztosító még fokozottabban lesz képes támogatni az egészséges, aktív életmódot, az életminőség javítását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Alig érezhető profitnövekedésre számítanak a vállalkozások

Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak idén a vállalkozások. A K&H kkv bizalmi index első negyedéves eredményei alapján átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést valószínűsítenek a következő egy...

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre költik a pénzüket a fiatalok

A mai fiatalok túl sokat költenek divatra, szórakozásra és csak a mának élnek? A harminc alattiak vagy az idősebbek kezelik ügyesebben a pénzügyeiket? Egyebek közt ezekre a kérdésekre is választ keresett az a friss...

Alig érezhető profitnövekedésre számítanak a vállalkozások

Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak idén a vállalkozások. A K&H kkv bizalmi index első negyedéves eredményei alapján átlagosan 7,7 százalékos árbevétel-növekedést és 3,9 százalékos profitbővülést valószínűsítenek a következő egy...

Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok aránya

Világszerte a dolgozók 63 százaléka nyitott arra, hogy más országban vállaljon munkát, több mint 20 százalékuk aktívan keres így állást. A magyarok esetében jelenleg kisebb, 15 százalék az aktívan külföldi állást keresők aránya –...

Ismét környezetbarát minősítést kaptak az LG csúcstévéi

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről és szén-dioxid méréséről szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást...

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...