- Hirdetés -

Meglepetések a Vodafone pályázatán

|

A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is meghirdette Főállású Angyal pályázatát. A nyertes egy éven keresztül havi bruttó 400.000 forintos fizetést kap az alapítványtól. A pályázati ötletnek idén is tartalmaznia kell digitális megoldást. A jubileumi év újdonsága, hogy idén a Főállású Angyal mellett bemutatkozik két extra angyal is, akik konkrét, a Vodafone Magyarország által kijelölt társadalmi ügyeket támogatnak majd. A kiválasztott Digitális Kórházi Angyal feladata tartós kórházi ellátásra szoruló gyerekek digitális eszközökkel való oktatása lesz, míg a Digitális Iskola Angyal a Vodafone Digitális Iskola Programjában résztvevő tanárok digitális edukációját végzi majd.

Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának tagja, és a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese a Főállású Angyal pályázatot bejelentő sajtótájékoztatón elmondta: „Amire a Főállású Angyal pályázat és az összes eddigi Angyal tevékenysége rávilágít, hogy társadalmunkban rengeteg kiaknázatlan ötlet és lehetőség van. A programmal az a célunk, hogy ezeknek az ötleteknek, társadalmi probléma enyhítésére irányuló jótékonysági projekteknek a megvalósításához anyagi és technológiai segítséget nyújtsunk.”

A Főállású Angyal a Vodafone Alapítvány legismertebb és legnépszerűbb társadalmi projektje, melyet 2002-ben hirdettek meg először Új-Zélandon. A Vodafone Magyarország Alapítvány 2008-ban csatlakozott a kezdeményezéshez, éppen 10 évvel ezelőtt. Telekommunikációs vállalatként a Vodafone számára kiemelten fontos a technológia, a digitalizáció, mely jelentősen megkönnyíti a mindennapi életet, ezért idén is igaz, hogy a pályázati ötletnek tartalmaznia kell valamilyen digitális megoldást is. Ez lehet bármilyen eszköz, szolgáltatás, vagy program, amelynek van információtechnológiai vonatkozása – ilyen például a mobiltelefon, tablet, Skype, vagy a Facebook is.

„Nem kell feltétlenül applikációt fejleszteni a sikerhez. Itt tulajdonképpen csak arról van szó, hogy a technológia segítségével sok minden egyszerűbben kivitelezhető. A korábbi évek egyik nyertese, Lencse Máté például Skype-on oktatott hátrányos helyzetű gyerekeket, így nem kellett személyesen elutaznia mindenhová. Ugyanezzel az ötlettel pályázni természetesen nem érdemes, de elég lehet, ha ennyire jelenik meg az idei pályázatokban a digitalizáció” – mondta el a Vodafone pályázati kiírásáért felelős partnerszervezete, a Magyar Adományozói Fórum igazgatója, Dr. Molnár Klára.

A Főállású Angyal nyílt pályázatának nyertese egy éven keresztül dolgozhat választott projektjén teljes munkaidőben, havi bruttó 400.000 forintos fizetésért egy általa választott alapítvánnyal a háta mögött, amely szakmai segítséget is nyújt a feladat elvégzésében. Munkáját e szervezet munkatársaként fogja ellátni, hogy a folyamatos szakmai támogatás is biztosított legyen számára. A korábbi Főállású Angyalok visszajelzései alapján a program jócskán túlmutat az egy éves perióduson.

A nyílt pályázat kihirdetésével egyidejűleg bemutatkozik két extra angyal is, a Digitális Kórházi Angyal és a Digitális Iskola Angyal. Őket nem pályázat, hanem felkérés útján választotta a Vodafone Magyarország Alapítvány. A Vodafone Digitális Iskola Angyal Váczi Dorottya digitális pedagógia szakértő lesz 2019-ben. A Digitális Iskola Angyal küldetése, hogy azon pedagógusok digitális tudását fejlessze, akik a Digitális Iskola Programban résztvevő intézményekben tanítanak. Célja, hogy a diákok és tanáraik digitális tudását fejlessze. Váczi Dorottya a felkérés kapcsán elmondta, eddigi pályája során is kifejezett célja volt a digitális eszközök oktatásba való beépítése, így örömmel vette a megkeresést.

A Vodafone Digitális Kórházi Angyala 2019-ben Fábián Sára lesz, aki az általa alapított Amigos a gyerekekért szervezettel karöltve végzi majd ezt a tevékenységet. Az egyetemistákból álló jótékonysági szervezet súlyosan beteg gyerekek mindennapjait teszi szebbé a nyelvtanuláson keresztül. Digitális Kórházi Angyalként Fábián Sára, az Amigos a Gyerekekért Alapítvány alapítója is csatlakozik a Vodafone Alapítvány digitalizációs törekvéséhez. Ennek keretben a tartós kórházi ellátásra szoruló gyermekek oktatása a Vodafone digitális eszközeinek bevonásával gazdagodik.

Az érdeklődők november 22-ig küldhetik el pályázatukat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...