A Los Angeles-i székhelyű, Korn Ferry globális szervezeti tanácsadó cég minden évben felméri, hogy melyik cégnél szeretnek leginkább dolgozni a munkavállalók. Idén 530 szervezet 3,7 millió dolgozójának véleményét kérték ki ezzel kapcsolatban. A dolgozói visszajelzések alapján összesen 52 cég kapta meg a Korn Ferry Munkavállalói Elkötelezettség díját, Magyarországon pedig csupán három vállalat érdemelte ki az elismerést, amelyek egyike a L’Oréal.
A Korn Ferry által végzett kutatás alapja két egyszerű kérdés: a munkavállaló mennyire büszke munkahelyére és szívesen ajánlaná-e másoknak. Az elemzők az alapján pontozták a cégeket, hogy a dolgozók hány százaléka választotta az „egyetértek” és a „teljes mértékben egyetértek” válaszokat a következő két állítás esetében; 1. Büszke vagyok rá, hogy a vállalatnál dolgozhatok; 2. Szívesen ajánlanám a vállalatot munkahelyként másoknak is. A győztesek olyan vállalatok lettek, amelyek a működési országon belül a legmagasabb három pontszám egyikét kapták.
„A magas munkavállalói elkötelezettség segít elérni a kitűzött célokat, növelni a termelékenységet és az agilitást, valamint ennek hatására új tehetségek bevonzására és megtartására is képes a vállalat. Izgatottan jelentettük be a nyerteseket, akik a munkavállalóik véleménye alapján bizonyultak kiemelkedő munkáltatónak az országukon belül. A munkavállalói elkötelezettség az utóbbi időben kiemelkedően fontos mérőszám lett. Az elkötelezett munkaerő már nemcsak egy kellemes extra, hanem érezhető versenyelőnyt jelenthet a folyamatos tehetségek megszerzéséért folytatott harcban” – mondta el Mark Royal, a Korn Ferry Senior Directora.
2018-ban többek között olyan vállalatokat ismertek el a neves díjjal, mint a Renault csoport, a Mitsubishi Corporation, a Kimberly-Clark Corporation, a Ralph Lauren és a L’Oréal. A szépségipari vállalatot az ott dolgozók több országban is kiemelkedő munkahelyként ítélték meg, és ez alól a magyarországi leányvállalat sem kivétel.