Két új elismeréssel bővül a Cannes Lions 2019-ben, a kreatív stratégiát és a sportmarketinget is díjazza majd a zsűri, egy díj ugyanakkor megszűnik majd.
Jövőre június 17-21 között rendezik meg a Cannes Lions-t, a marketing és reklámszakma legnagyobb éves fesztiválját, amelynek keretében ezúttal már 27 kategóriában osztanak ki elismeréseket. 2019-től két új kategóriával, a „Creative Strategy Lion”-nal és az „Entertainment Lion for Sport”-al bővül a díjak köre.
A Creative Strategy Lion díj célja, hogy felhívják a figyelmet arra, hogy a stratégiai tervezés képes újradefiniálni egy márkát, megújítani az egész üzletet és komoly hatást tud gyakorolni a fogyasztókra. A másik új díjjal azokat a projekteket ismerik el, amelyek a sportmarketing területén hoznak új ötleteke, átütő kampányokat.
A szervezők bejelentették azt is, hogy megszűnik a „Product Design Lions”, ezt a kategóriát a „Design Lions”-ba és az „Innovation Lions”-ba olvasztják be.
A jövő évi Cannes Lions fesztiválról itt olvashat bővebben.