- Hirdetés -

Beveszik a mozikat a mobilok

|

- Hirdetés -

A mobiloknak köszönhetően mostanra szinte az egész életünk elfér a tenyerünkben, de vajon meg mernénk mutatni a tartalmát a hozzánk legközelebb állóknak (ülőknek)? Vajon ugyanazok az emberek vagyunk az okostelefonunkon keresztül, mint amit az életben is mutatunk? Ilyen és ehhez hasonló a kérdéseket boncolgat Goda Krisztina a Samsung Electronics támogatásával készült új vígjátékában, amely 2018. december 6-tól lesz látható a mozikban.

Szilveszter éjjelén bármi megtörténhet. Jó is, rossz is, furcsa is. Egy baráti társaság úgy dönt, hogy az év utolsó napján egy játékkal fűszerezi meg a bulit: egész este mindannyian úgy telefonálnak, írnak és fogadnak üzeneteket a mobiljukon, hogy a többiek is láthassák, hallhassák őket. Így indul Goda Krisztina új vígjátéka, a BÚÉK, amely a Samsung Electronics támogatásával készült, és a párhuzamos életekről, titkokról, valamint a mobiltelefon emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásáról szól.

Az okostelefon egy eszköz a kezünkben, amelyet használhatunk jól és rosszul egyaránt. A mobilok számos területen megkönnyítik az életünket, mivel mindig kéznél vannak, így egyszerűbbé teszik a kapcsolattartást, az üzenetváltást a fotózást, az adatok tárolását. Minél többet használjuk azonban a készülékünket, annál inkább az életünk tökéletes lenyomatává válik. A 18-65 éves korosztály körében 40, míg a 14-18 évesek körében 43 százalék azok aránya, akik a telefonjukon tárolt információkat személyes titokként kezelik. A Samsung legújabb, Magyarországon végzett reprezentatív kutatásából az is kiderül, hogy a megkérdezett felnőttek csupán 20 százaléka engedné, hogy bárki belenézzen a telefonjába, míg a tinik körében ez az arány csupán 11 százalék[2].

„A mobiltelefonunk az életünk fekete doboza: a fotóinkon és az üzeneteinken túl, számos információt tárol a munkánkról, az érdeklődési körünkről, sőt a magánéletünkről is. A készülékünkben fejlett biztonsági rendszerek gondoskodnak a titkaink őrzéséről, azonban amint mások is hozzáférnek mobilunkhoz, mindezen adatokról lehull a lepel, feltárul a valódi személyiségünk. A BÚÉK zseniálisan dolgozza fel ezt a témát, büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen fordulatokban gazdag produkció mögé állhatunk és megmutathatjuk, titkaink mindig is voltak, a mobiltelefonok csupán eszközök, amelyek megkönnyítik a mindennapjaikat és segítenek gyorsabban elérni a céljainkat, a döntés, hogy hogyan használjuk a készülékünket mindig a mi kezünkben van” – mondta el Witsch Gerda, a Samsung Electronics Magyar Zrt. marketingvezetője.

„A BÚÉK változatos, mégis hétköznapi problémákon keresztül mutatja be a lebukástól, a személyiségünk valódi feltárásától való félelmünket” – foglalta össze Geszti Péter, aki a BÚÉK film producereként kereste meg a Samsung Electronics-ot, és részt vett a filmhez kapcsolódó kommunikációs kampány kialakításában.

A különös Szilveszter meglepetésekkel, titkokkal, nem várt csavarokkal teli történetét olyan zseniális színészek keltik életre a filmben, mint Szávai Viktória, Mészáros Béla, Bata Éva, Hevér Gábor, Lengyel Tamás, Törőcsik Franciska és Elek Ferenc. Vajon melyikük mit titkol, mit szégyell, hogyan próbálja leplezni másik szerelmét, párhuzamos életét? December 6-tól minden kiderül a mozikban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Megugrottak a Lexus európai eladásai

Az évről évre szárnyaló értékesítési adatokat és drámai növekedést produkáló Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a környezettudatos japán luxusautómárka világszinten 15 százalékkal, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos...

Csökkent az infláció, de a vásárlók nem érzik

Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének friss eredményei szerint a középkorúak ezt nem igazán érzékelik, ők ugyanis átlagosan 23 százalékosnak érezték a pénzromlás éves ütemét. Ez nagyságrendi eltérést jelent a...

Így készülnek a kánikulára a magyarok

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket - derül ki a Hisense...

Egyre öregebbek a hazai autók

Számos cikk foglalkozott az elmúlt időszakban azzal, hogy egyre öregebbek a magyar autók, és általánosságban elmondható, hogy minél idősebb egy autó, annál több kilométert tett meg. A használt autók eladásából a lehető legnagyobb hasznot...

Ezt tudják a legújabb Nokia mobilok

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat bemutatta legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből....

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Aggódik a jövő miatt? – Ezt érdemes tudni

Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a párizsi székhelyű Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet, az OECD csütörtökön kiadott prognózisában az előző, februári keltezésű becsléséhez képest. Az OECD honlapján publikált dokumentum szerint a...

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...