Új partnerrel dolgozik közösségi média felületein a Marionnaud magyarországi képviselete: a nemzetközi parfümérialánc a Be Social közösségi média ügynökséget kérte fel a Facebook és Instagram csatornáinak kezelésére. A megbízás október 1-től él.
A Be Social korábbi munkái, szakmai referenciái bizonyultak meggyőzőnek a Marionnaud számára, ezért szavaztak bizalmat egy együttműködésnek. A Facebook és Instagram oldalaik kezelése mellett a közösségi média felületeken futtatott hirdetések menedzselése tartozik az ügynökség feladatai közé.
„A szépségipar olyan szegmensében vagyunk jelen, ahol sok-sok prémiummárkával van dolgunk, ezért kiemelten fontos számunkra, hogy a kommunikációnk is magas színvonalú legyen. A Be Social csapata olyan lelkesedéssel látott neki a feladatoknak, hogy úgy érezhetjük, jó kezekbe került a brand” – mondta Kiss Rita, a A Marionnaud Perfumeries Magyarország képviseletét ellátó Midio Hungary Kft. marketing menedzsere.
„A Marionnaud egy világmárka, nagyon sok branddel, így igazi kihívást jelent számunkra, hogy a különböző kommunikációs stílusokat összhangba hozzuk, ezért is örülünk a feladatnak. Most ráadásul egy olyan időszak következik, amikor azokat is meg kell tudunk szólítani, akik az év más szakaszában nem vásárolnak a parfümériában, mivel karácsonyra sokan választanak ajándékként luxuskozmetikumot” – vázolta a közeljövő feladatait Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője.