Az European Excellence Awards shortlistjére került a Lounge Communication nevezése, a Magyar Turisztikai Ügynökség megbízásából készült nyári, „Magyarország rejtett kincsei” kampány. A nemzetközi zsűri és a hazai célcsoportok figyelmét a belső turizmust élénkítő egyedi digitális és offline megoldások keltették fel.
Az utazási döntéseink meghozatalában egyre többet számítanak az ismerősök által megosztott tartalmak: képek, videók, sztorik. Különösen igaz ez a belföldi, pár napos kikapcsolódásra, amikor az ember szívesen fedez fel eldugott helyeket is. Erre fejlesztettük a saját kampánymegoldásainkat, a fiatalokat, családokat és idősöket, illetve az irodai álmodozókat célozva az utazásra inspiráló tartalmakkal – mondja Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezető igazgatója.
A kéthónapos kampány alatt a hazai lakosság kétharmadát érték el a tartalmak, száznál több sajtóbeszámoló, 4,6 milliós engagement, több száz geoláda-megtalálás, másfél milliós influencer-elérés kísérték az útját. A kampányban az ügynökség együttműködött a Magyar Geocaching Közhasznú Egyesülettel, az ország tíz kevésbé ismert turisztikai helyszínén rejtettek el kereshető geoládákat, míg a Facebookon az ország eldugott pontjain felbukkanó utazóbőrönd kalandjait követhették nyomon a rajongók. A kampány során influencerekkel is együttműködött a Lounge Communication, és study tourral, sajtómunkával és nyereményjátékkal is támogatták a célok elérését.
Az European Excellence Awards több mint egy évtizedes múltra visszatekintő nemzetközi versenyén rendre jól szerepelnek a hazai pályázatok, az elmúlt években több nevezést is sikerült díjra váltani. A Magyarország rejtett kincsei a CEE kategóriában további négy versenytárssal – köztük több hazaival – mérkőzik meg, a díjkiosztót december 6-án tartják Dublinban.