- Hirdetés -

Nem vesztett erejéből az X-Faktor

|

Az X-Faktor idei szériájának első élő adása is milliós nézettséget hozott az RTL Klubnak. A TV2 legnézettebb műsora a Sztárban sztár volt, a közmédiáé pedig a Magyarország-Finnország meccs közvetítése.

A két legnézettebb csatorna versenyében múlt héten is az RTL Klub állt jobban (a 18-49 évesek körében és főműsoridőben), viszont egy picit a TV2 faragott a hátrányából. Konkrétan a korábbi héthez képest az RTL Klub heti közönségaránya 0,6 százalékponttal csökkent, a TV2-é 1,3 százalékponttal nőtt, de még így is 6,6 százalékponttal vezet az RTL Klub.

Utóbbi hétfőtől szombatig minden estét megnyert. A legnagyobb előnyt szombaton tudták felmutatni, amikor 27,8 százalékos közönségarányt produkáltak a TV2 9 százalékával szemben. A vasárnap estét megnyerte a TV2, miután 13,9 százalékos share-rel zárták a főműsoridőt, az RTL Klub pedig 11,7 százalékkal.

46. hét / 45. hét / 44. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17% / 17,6% / 18,2%
TV2 – 10,4% / 9,1% / 9,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (46. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Híradó – 19,2% (19,4%)
Konyhafőnök VIP – 19,1% (A korábbi héten ugyanebben a sávban: Survivor – 18%)
Barátok közt – 15,2% (14,4%)
Éjjel-nappal Budapest – 12,8% (13,2%)

TV2
Tények – 14,1% (14,2%)
Ninja Warrior – 13,9% (14,8%)
A legbátrabb páros – 12,9% (12,2%)
Bogaras szülők – 5% (4,4%)
Mit tenne a gyereked? – 9,9% (7,3%) – két nap átlaga
Sztárok és párok – 6,9% (5,9%) – két nap átlaga
Csak show és más semmi – 9,9% (8,2%)
Korhatáros szerelem – 8,9% (9,9%)

Az RTL Klub hétköznap esti műsorai közül a Konyhafőnök VIP erősebben kezdett, mint ahogy a Survivor búcsúzott egy héttel korábban. A Barátok közt kicsit, az Éjjel-nappal Budapest pedig jelentősebben a csatornaátlag alatt teljesített, még úgy is, ha a hétköznap esti átlaggal – 15,8% – számolunk.

A TV2 hétköznap esti átlaga 9,9 százalékot tett ki. Százalékra pontosan ezt hozta a Mit tenne a gyereked?, valamint a Csak show és más semmi. A csatornaátlag felett teljesített a Ninja Warrior és A legbátrabb páros. Átlag alatt eredményt produkált a Bogaras szülők, a Sztárok és párok, továbbá a Korhatáros szerelem.

Az X-Faktor továbbra is szürreálisan erős eredményt szállít. Múlt héten a 18-49 éveseknél 428 ezres nézettség mellett 31,6 százalékos közönségarányt produkáltak. A teljes lakosságnál 1 millió nézőt vonzott a műsor, 28, 9 százalékos share mellett. Talán mondani sem kell, de ezzel mindkét célcsoportnál nyerték is a hetet.

AZ RTL Klub esetében – a 18-49 éveseknél – a második legnézettebb a Konyhafőnök VIP szerdai epizódja volt 280 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a vasárnap esti Híradó örülhetett a bronzéremnek, miután 842 ezres nézettséget hoztak össze.

A TV2 legnézettebbje mindkét célcsoportnál a Sztárban sztár volt, ez szám szerint a 18-49 éveseknél 253 ezer, a teljes lakosságnál 855 ezer nézőt jelentett. A kereskedelmi célcsoportnál a TV2 második legtöbb nézőt vonzó műsora a Ninja Warrior volt, amire 190 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosság esetében a vasárnap esti Tények áll a TV2-s toplista második helyén, a műsor nézettsége elérte a 843 ezret. (Apró érdekesség, hogy vasárnap egyaránt 20-20 százalékos közönségarányt ért el a teljes lakosságnál a két párhuzamosan futó kereskedelmi tévés hírműsor).

Majdnem egy közmédiás tartalom is bekerült a műsoros top 10-be. Ez az M4 Sporton vasárnap este közvetített Magyarország-Finnország meccs volt, amire a 18-49 évesek köréből 146 ezren kapcsoltak, ezzel 9,8 százalékos share-je volt a mérkőzésnek. A teljes lakosságnál pedig 377 ezres nézőszámot hozott össze a vasárnapi meccs.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...