A fashiondays.hu Magyarországon az elsők között csatlakozott a Fekete Pénteki akciókhoz. Idén pedig november 22. és november 25. között tudatos, feszültségmentes online vásárlásra ösztönzi a fogyasztókat, és különböző kényelmi funkciókkal teszi még vonzóbbá Black Friday akcióját.
Idén igazán exkluzív darabok is fellelhetők lesznek a Fashion Days kínálatában, ugyanakkor a webshop szeretné arra ösztönözni vásárlóit, hogy tudatosan válasszanak, amire akár napokkal az akció kezdete előtt is felkészülhetnek. Ezt, és a stresszmentes online vásárlási élményt támogatja több kényelmi funkció is. Például már a Black Friday kezdete előtt bárki készíthet személyre szabott kívánságlistát, ha elmenteni a Kedvencek listára a vágyott darabokat megfelelő méretben. A rendszer pedig üzenetet küld az árcsökkenésről, így a Black Friday kezdetekor a kinézett termékek egyetlen kattintással a kosárba tehetők és megvásárolhatók, így egyszerűvé stresszmentessé válik a folyamat.
A Fekete Péntek a Fashion Days szerint a tudatos vásárlásról szól, arról, hogy mindenki költséghatékonyan szerezhesse be az idei év legstílusosabb darabjait vagy a klasszikus, örökké divatos ruhákat, kiegészítőket. Ebben az évben több mint 1,5 millió termék, egyedi, külön a Black Friday-ra előkészített raktárkészlet várja akár 80 százalékkal olcsóbban az érdeklődőket, akik a tavalyi évhez hasonlóan most is dönthetnek a mobilapplikáción keresztül történő vásárlás mellett.
Bővített márkakínálattal készül a Fashion Days az akcióra, idén több mint 400 világmárkával jön a Black Friday idején. A magyar vásárlók kedvenc márkái is kibővített árukészlettel várják a Fekete Pénteket. Olyan új márkák kerülnek be ez alkalomból a repertoárba, mint a Coach, Kate Spade, valamint a Dhamont Diamond Jewelry. Hatalmas árukészlettel készül a Next (kizárólag a Black Friday idején akciós árakkal!), United Colors of Benetton, Desigual, Nike, Puma, Guess, Diesel, UGG, Timberland, Trespass, Mango, Fossil és a Furla.
„Azt tapasztaljuk, hogy az érdeklődés évről évre egyre nagyobb a Fekete Péntek iránt, mi pedig igyekszünk lépést tartani a kereslettel és ennek megfelelően most az eddiginél sokkal nagyobb és sokrétűbb választékkal, valamint exkluzív különlegességekkel készülünk. A tavalyihoz képest 30 százalékkal nagyobb bevételre számítunk a fashiondays.hu-n.” – mondta el Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója.
A 2018-as Black Friday számokban:
· több mint 1,5 millió termék az év legnagyobb Fashion Days akcióján, köztük:
· több mint 240 000 db sportruházati cikk
· több mint 130 000 pár szezonális lábbeli
· több mint 90 000 db táska és karóra
· több mint 95 000 db gyermekruházati cikk