- Hirdetés -

Kampányol a Visa

|

A Visa kampányt indított azzal a céllal, hogy emlékeztesse a vásárlókat arra, hogy Magyarországon már több mint 130 ezer helyen van lehetőség készpénzmentes fizetésre. Az országos kampány TV reklámokat, valamint széleskörű online és a közösségi média aktivitásokat tartalmaz majd.

„Mindjárt itt van a karácsony, ami egyben az év legforgalmasabb időszaka a vásárlások szempontjából. Egyben tökéletes alkalom arra, hogy felhívjuk a fogyasztók figyelmét, hogy a Visával szinte bárhol és bármikor tudnak fizetni. Most már nem csak ajándékokat vásárolhatunk szeretteinknek gyorsan és kényelmesen a Visával, hanem bármit, legyen az kicsi, vagy nagy dolog: a karácsonyi vacsora hozzávalóit, a karácsonyfadíszeket, vagy akár egy forró csokit a családi vagy baráti társaságban töltött séta közben. Azt szeretnénk, ha a Visa fizetési megoldásai minél több árut vagy szolgáltatást nyújtó kereskedelemi egységben elérhetőek lennének. Ezt a célt szem előtt tartva dinamikusan bővítjük magyarországi fizetési hálózatunkat” – mondta Kiss Ede, a Visa Magyarországért felelős vezetője.

A készpénzmentes fizetés népszerűsége világszerte növekszik. Bár Magyarországon a bankkártyás fizetés csak 1988-ban vált elérhetővé, az innovatív fizetési módszerek fejlődése rendkívül jó ütemben halad. Ez a folyamat nagyrészt maguknak a vásárlóknak köszönhető, akik különböző eszközökön szeretnének biztonságosan és kényelmesen fizetni mind fizikai, mind online környezetben. Míg a nagyobb összegű vásárlások esetében a készpénzmentes fizetés népszerűsége meredeken emelkedik, a kisebb összegű vásárlások esetén a fogyasztók továbbra is az érméket és a papírpénzt részesítik előnyben. A Visa reményei szerint fizetési megoldásai segítenek változtatni ezen a trenden és biztosítani a digitális fizetés dominanciáját Magyarországon. Csak Budapesten ez az elmozdulás plusz 0,1 milliárd dollárt (mintegy 28 milliárd forint) jelentene a fogyasztóknak és 1,2%-kal növelné a foglalkoztatást 15 év alatt.

„Továbbra is bátorítani szeretnénk a fogyasztókat a digitális kereskedelem használatára, emlékeztetve őket arra, hogy az érintéses kártyák és új fizetési módok jóval gyorsabb és kényelmesebb lehetőséget kínálnak” – tette hozzá Kiss Ede.

A Visa kampánya december 27-ig tart, 15-30 másodperces reklám szpotokkal, az alábbi storyline-nal: karácsonyi hangulat van és a főszereplő kezében egy csillaggal rohan. Azonban a karácsonyi vársárlást könnyedén és kényelmesen megoldja, hiszen Visával fizet minden alkalommal. A reklám itt megtekinthető. A reklámok országos TV csatornákon futnak majd, emellett a kampány részeként a Visa további aktivitást is tervez online és a közösségi média csatornákon.

A Publicis Group ügynökségei, a Saatchi&Saatchi IS, a Prodigious és a Starcomm felelnek a kommunikációs stratégiáért, a kampány létrehozásáért, a gyártásért és az adaptációért, csakúgy, mint a médiatervezésért és vásárlásért, most első alkalommal együtt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...