A Player.hu, Roadster.hu és Urbanplayer.hu lifestyle magazinokat kiadó, 2011-ben alapított független magyar digitális kiadó új terméket jelentett be, Mit vegyek a csajomnak? néven.
Az ötletoldal küldetése, hogy segítséget nyújtson a férfiak számára az évközi ajándékozási hadműveletek során, kreatív és minőségi ötletekkel támogassa törekvéseikben őket. A kiadó szerint az év során 7-9 olyan alkalom van minimum, amikor egy férfi ajándékozási helyzetben találhatja magát, és elég gyakran elkel a segítség.
Az oldal elsődleges célcsoportja az ajándékozási helyzet előtt álló férfiak, akik megoldásért érkeznek majd a mitvegyekacsajomnak.hu oldalra. Az oldal felépítése férfibarát, logikus és gyorsan fogyasztható információkkal vértezi fel a látogatókat. Tömör, de frappáns megfogalmazásaival hatékonyan, gyorsan és könnyedén szeretne minőségi tippeket adni a leendő vásárlóknak.
Csajok szerkesztik
Ki tudná jobban, mire vágynak lányok, mint ők maguk? A magazin tartalma rengeteg nő visszajelzésén alapul, így írnak róla:
“Kik ezek a csajok, akiket megkérdezünk?
Ezek a csajok a környezetünkben élő csodálatos lányok, jó ízléssel, széleskörű érdeklődéssel és kifinomult gondolatokkal. Ezek a csajok
véleményvezérek, ismert személyek, kedves és huncut szomszédlányok, kreatív álmodók és ravasz anyukák, vagyis a ti kedveseitek, nő ismerőseitek.
Ők segítenek nekünk abban, hogy izgalmas és stílusos ajándékokkal a kezeitekben térhessetek haza, amikor épp az első közös karácsonyotok, vagy akár a tizedik házassági évfordulótok van.”
Az oldal permanens lehetőséget és együttműködést kínál nő olvasóik számára, akik szeretnék tippjeikkel tovább segíteni a férfiak célzásait. “Nő vagyok, mondhatom?” kihelyezett box várja az olvasók javaslatait, melyek így a szerkesztőség listájára kerülhetnek.
A partnerek számára klasszikus és egyedi display, illetve termék megjelenítési lehetőségek állnak rendelkezésre, illetve ezen felül influencerek bevonásával együttműködési platformot biztosít, közös kampányokhoz. A termék értékesítését a Player Media direkt illetve ügynökségi kapcsolattartói végzik.
A kiadó 2019-es terveiben a meglévő portfólió elemeinek fejlesztése mellett további új digitális lifestyle termékek indítása szerepel, mellyel szeretnék növelni piaci részesedésüket a magazinpiacon.