- Hirdetés -

Még mindig az X-Faktor és a Sztárban sztár áll az élen

|

Mindkét nagyszabású hétvégi produkciónak csökkent a nézőszáma. Viszont a 18-49 éveseknél még így is az X-Faktor volt a legnézettebb, a teljes lakosságnál pedig a Sztárban sztáré az első hely.

A két legnézettebb kereskedelmi csatorna, az RTL Klub és a TV2 viszonylatában apróbb elmozdulás történt a múlt héten. Az RTL Klub közönségaránya 0,9 százalékponttal nőtt, a TV2-é 0,4 százalékponttal csökkent. Az RTL Klub előnye így 7,8 százalékpontot tett ki.

Hétfőtől szombatig – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – minden estét megnyert az RTL Klub, a vasárnap pedig ismét a TV2-é volt. A szombat számított az RTL Klub legerősebb estéjének, amikor 23,2 százalékos közönségarányt produkáltak, a TV2 11,9 százalékával szemben. Ugyanakkor az utóbbi sem gyenge eredmény, a két csatorna közötti legnagyobb differencia nem is szombaton, hanem szerdán volt (RTL Klub 19,3% vs. TV2 5,3%).

A TV2 a vasárnapi főműsoridőben kerek 15 százalékos közönségarányt ért el, az RTL Klub pedig 11,2 százalékot. A TV2 heti eredményét felhúzta valamennyire a hétvége, hiszen hétfőtől péntekig 8,4 százalékot tett ki a share-jük. Az RTL Klubnál pont fordított a helyzet, náluk a hétköznap esti közönségarány 18,2 százalék volt, azaz kicsit magasabb a teljes heti share-nél.

48. hét / 47. hét / 46. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,8% / 16,9% / 17%
TV2 – 10% / 10,4% / 10,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (48. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Híradó – 21% (19,5%)
Konyhafőnök VIP – 22,1% (20,4%)
Barátok közt – 16,3% (15,8%)
Éjjel-nappal Budapest – 14,1% (13%)

TV2
Tények – 13,6% (12,8%)
Ninja Warrior – 12,8% (14,9%)
A legbátrabb páros – 10,6% (10,6%)
Bogaras szülők – 8,6% (5,6%)
Mit tenne a gyereked? – 6,5% (7,1%) – két nap átlaga
Sztárok és párok – 5,8% (5,9%) – két nap átlaga
Csak show és más semmi – 9,4% (7,5%)
Korhatáros szerelem – 6,5% (7,2%)

Kifejezetten erős hete volt az RTL Híradónak, 20 százalék feletti átlagot értek el. Még ennél is jobban szerepelt a Konyhafőnök VIP, amelynek az átlagos közönségaránya 22,1 százalékot tett ki. A Barátok közt és főleg az Éjjel-nappal Budapest viszont ismét alulról nézegette a csatornaátlagot.

A TV2 hétköznap estéinek legerősebbje továbbra is a Ninja Warrior. Ugyanakkor azért a tavalyi szériához képest vesztett a műsor az erejéből, pont egy éve, ugyanezen a héten 21,3 százalék volt a közönségarányuk.

A TV2 hétköznap esti átlagánál szintén jobban teljesített A legbátrabb páros és a Csak show és más semmi, valamint a mostanáig gyengélkedő Bogaras szülők is. Csatornaátlag alatt szerepelt a Mit tenne a gyereked?, a Sztárok és párok, továbbá a Korhatáros szerelem.

A legnézettebb műsorok terén hasonló a helyzet, mint a korábbi héten, azaz egészen más képet mutat a 18-49 éves és a teljes lakosságos toplista. A 18-49 évesek körében az X-Faktor volt a múlt hét legnézettebb műsora, a teljes lakosságnál viszont már csak a negyedik helyen állt az RTL Klub tehetségkutatója. A teljes lakosság körében ugyanis a Sztárban sztár vonzotta a legtöbb nézőt.

A korábbi héthez képest az X-Faktor és a Sztárban sztár is vesztett nézőket, de az előbbi kicsit többet. Az X-Faktor két hete 400 ezer, múlt héten 365 ezer 18-49 évest ültetett a képernyők elő. A teljes lakosságnál pedig 974 ezerről 862 ezerre csökkent a nézettségük.

A Sztárban sztár esetében a 18-49-es nézőszám 309 ezerről 283 ezerre csökkent, a teljes lakosságos pedig 994 ezerről 934 ezerre.

Egyébként hiába zajlott le már jó néhány éve a digitális átállás, azért igazán magas nézőszámokat továbbra is csak az RTL Klub és a TV2 műsorai tudnak produkálni. Jól mutatja ezt, hogy a 18-49-es műsoros toplista első 25 helyére nem fért be más televízió műsora. A 26. pedig az RTLII-n futó Való Világ vasárnap esti adása volt 87 ezres nézettséggel.

A teljes lakosságos toplistán az első 16 helyet az RTL Klub és a TV2 műsorai foglalták el. A 17. helyre a Duna Tv-n adott Gasztroangyalnak sikerült beférkőznie, amihez 365 ezer nézőre volt szükségük.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...