- Hirdetés -

Díjeső a Café PR-nál

|

Az OTP Egészségpénztárral szervezett kampányával European Excellence Awards díjat, az NNG-vel és az OTP Nyugdíjpénztárral együttműködésben vezetett kampányaival Envetiada Awards kategóriagyőzelmeket elért Café PR szerezte idén a legtöbb nemzetközi elismerést a hazai piac ügynökségei közül.

Két rangos pr verseny döntőjét szervezték Írországban és Oroszországban. Az idén több mint 1 500 pályázót vonzó, Európa egyik legrangosabb elismerésének számító European Excellence Awards dublini döntőjében a Café PR OTP Egészségpénztárnak szervezett, az egészségügyi öngondoskodás fontosságát hangsúlyozó, „A munka nem várhat” című integrált, insight alapú kampányával megnyerte a Financial Services kategóriát. A 13 kelet európai országot lefedő, Eventiada IPRA Golden World Awards moszkvai döntőjén az NNG és a Café PR a legfiatalabb generációkat megcélzó, az informatikus szakma szépségéit egy mondókáskönyv formájában prezentáló, „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című kampányával a Best in Corporate Communications kategóriát nyerte meg. Emellett a döntőn a Café PR az OTP Nyugdíjpénztárral közösen tervezett és készített újszerű integrált kampányával, a 25-35 éveseket a nyugdíjcélú megtakarítások fontosságára figyelmeztető OTP Mentor Programjával a Best in Marketing Communications kategóriában szerezte meg az első helyet.

A csütörtök esti elismerésekkel együtt a Café PR 2018-ban három különböző nemzetközi versenyen; a Stevie Awards-on, az Eventiada IPRA GWA-n és a European Excellence Awards-on ért el négy első helyezést, három különböző kampányával, amivel a nemzetközi porondot tekintve a legsikeresebb pr ügynökségként zárta az évet.

A munka nem várhat”

Az OTP Egészségpénztár 2017 tavaszán indult, idén az European Excellence Awards Financial Services kategóriáját elhozó kampánya, az egészségügyi öngondoskodásra hívta fel a lakosság figyelmét. Azáltal, hogy a várakozási idők és a munka összeegyeztetésének nehézségeire hívta fel a figyelmet különböző eszközökön keresztül.

A 2017 májusa és októbere között futott kampány idén elnyerte a világ egyik legjelentősebb üzleti díját, a 2018-ban 15. alkalommal meghirdetett International Business Awards arany Stevie Awards fokozatát a közérdekű ügyek kezelése kategóriában, továbbá shortlistes lett a SABRE Awards-on. A kampányt a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) már tavaly is elismerte: az Eventiada Awardson az első helyet nyerte el a „Best Public Awereness Campaign” kategóriában.

Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek”

Az Eventiada Awards Best in Corporate Communications kategóriáját az NNG és a Café PR a „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című, egy mondókáskönyv készítését és az azt beharangozó kommunikációs kampány szervezésesét magába foglaló közös kampányával nyerte meg.

A magyar nyelven Varró Dániel verseivel és Baranyai (b) András illusztrációival készült kiadványt az NNG jövőre a nemzetközi piacon is útjára indítja. Az angol nyelvű verzió szintén az NNG neve alatt jelenik meg, és célja a 21. század legújabb információtechnológiai szakmáinak érthető, gyerekek számára is befogadható bemutatása, hogy ezzel is IT pályára sarkallják a legfiatalabb generációt.

OTP Mentor Program

Az Eventiada Awards Best is Marketing Communications kategóriáját megnyerő integrált kampányával az OTP Nyugdíjpénztár és a Café PR ismét feje tetejére állította a nyugdíjcélú megtakarításokat ösztönző kommunikációt. A kifejezetten a fiatalabb, Y és Z generációt célzó Nyugdíj Mentor Program az elrettentés mellett valódi példaképek segítségével mutatta meg, hogy a boldog nyugdíjaskor megteremthető. Azonban ehhez a karrierválasztáshoz hasonlóan megfelelő előkészítés és apró, jó döntések sora szükséges. A kampány háttérkutatása ugyanis megmutatta, hogy a fiatalok várják az idősebb generációk útmutatását, tanácsát az olyan nagy kérdésekben, mint a nyugdíj vagy a karrierváltás. A Nyugdíjmentor egy hónapja során az OTP Nyugdíjpénztár négy kiválasztott fiatal számára biztosított lehetőséget arra, hogy a saját végzettségének vagy érdeklődési körének megfelelő szakmában tapasztalt, de ma már boldog nyugdíjas életet élő mentortól tanulhasson. A programban résztvevő fiatalokat és mentoraikat egy hónapon keresztül a Speak Easy Project dokumentumfilmes stábja követte. A program kreatív arculatának kidolgozását a Café Communications végezte.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...