Az OTP Egészségpénztárral szervezett kampányával European Excellence Awards díjat, az NNG-vel és az OTP Nyugdíjpénztárral együttműködésben vezetett kampányaival Envetiada Awards kategóriagyőzelmeket elért Café PR szerezte idén a legtöbb nemzetközi elismerést a hazai piac ügynökségei közül.
Két rangos pr verseny döntőjét szervezték Írországban és Oroszországban. Az idén több mint 1 500 pályázót vonzó, Európa egyik legrangosabb elismerésének számító European Excellence Awards dublini döntőjében a Café PR OTP Egészségpénztárnak szervezett, az egészségügyi öngondoskodás fontosságát hangsúlyozó, „A munka nem várhat” című integrált, insight alapú kampányával megnyerte a Financial Services kategóriát. A 13 kelet európai országot lefedő, Eventiada IPRA Golden World Awards moszkvai döntőjén az NNG és a Café PR a legfiatalabb generációkat megcélzó, az informatikus szakma szépségéit egy mondókáskönyv formájában prezentáló, „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című kampányával a Best in Corporate Communications kategóriát nyerte meg. Emellett a döntőn a Café PR az OTP Nyugdíjpénztárral közösen tervezett és készített újszerű integrált kampányával, a 25-35 éveseket a nyugdíjcélú megtakarítások fontosságára figyelmeztető OTP Mentor Programjával a Best in Marketing Communications kategóriában szerezte meg az első helyet.
A csütörtök esti elismerésekkel együtt a Café PR 2018-ban három különböző nemzetközi versenyen; a Stevie Awards-on, az Eventiada IPRA GWA-n és a European Excellence Awards-on ért el négy első helyezést, három különböző kampányával, amivel a nemzetközi porondot tekintve a legsikeresebb pr ügynökségként zárta az évet.
„A munka nem várhat”
Az OTP Egészségpénztár 2017 tavaszán indult, idén az European Excellence Awards Financial Services kategóriáját elhozó kampánya, az egészségügyi öngondoskodásra hívta fel a lakosság figyelmét. Azáltal, hogy a várakozási idők és a munka összeegyeztetésének nehézségeire hívta fel a figyelmet különböző eszközökön keresztül.
A 2017 májusa és októbere között futott kampány idén elnyerte a világ egyik legjelentősebb üzleti díját, a 2018-ban 15. alkalommal meghirdetett International Business Awards arany Stevie Awards fokozatát a közérdekű ügyek kezelése kategóriában, továbbá shortlistes lett a SABRE Awards-on. A kampányt a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) már tavaly is elismerte: az Eventiada Awardson az első helyet nyerte el a „Best Public Awereness Campaign” kategóriában.
„Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek”
Az Eventiada Awards Best in Corporate Communications kategóriáját az NNG és a Café PR a „Ha nagy leszek, szoftverfejlesztő leszek” című, egy mondókáskönyv készítését és az azt beharangozó kommunikációs kampány szervezésesét magába foglaló közös kampányával nyerte meg.
A magyar nyelven Varró Dániel verseivel és Baranyai (b) András illusztrációival készült kiadványt az NNG jövőre a nemzetközi piacon is útjára indítja. Az angol nyelvű verzió szintén az NNG neve alatt jelenik meg, és célja a 21. század legújabb információtechnológiai szakmáinak érthető, gyerekek számára is befogadható bemutatása, hogy ezzel is IT pályára sarkallják a legfiatalabb generációt.
OTP Mentor Program
Az Eventiada Awards Best is Marketing Communications kategóriáját megnyerő integrált kampányával az OTP Nyugdíjpénztár és a Café PR ismét feje tetejére állította a nyugdíjcélú megtakarításokat ösztönző kommunikációt. A kifejezetten a fiatalabb, Y és Z generációt célzó Nyugdíj Mentor Program az elrettentés mellett valódi példaképek segítségével mutatta meg, hogy a boldog nyugdíjaskor megteremthető. Azonban ehhez a karrierválasztáshoz hasonlóan megfelelő előkészítés és apró, jó döntések sora szükséges. A kampány háttérkutatása ugyanis megmutatta, hogy a fiatalok várják az idősebb generációk útmutatását, tanácsát az olyan nagy kérdésekben, mint a nyugdíj vagy a karrierváltás. A Nyugdíjmentor egy hónapja során az OTP Nyugdíjpénztár négy kiválasztott fiatal számára biztosított lehetőséget arra, hogy a saját végzettségének vagy érdeklődési körének megfelelő szakmában tapasztalt, de ma már boldog nyugdíjas életet élő mentortól tanulhasson. A programban résztvevő fiatalokat és mentoraikat egy hónapon keresztül a Speak Easy Project dokumentumfilmes stábja követte. A program kreatív arculatának kidolgozását a Café Communications végezte.