- Hirdetés -

Kiderült: ezek a legkelendőbb kuponok

|

Míg 8 éve átlagosan 3300 forintot költöttünk egy vásárlás alkalmával a legnagyobb bónuszos/kuponos oldalon, addig idén már közel 12 ezer forintnyi élmény vagy termék került átlagosan a kosarakba. A legtöbben a vásárlás értékét bankkártyával egyenlítették ki, az átutalás és a készpénz visszaszorulóban. Míg Magyarországon az online vásárlások felét még készpénzzel, átvételkor fizetjük, addig a Bónusz Brigád vásárlói sokkal inkább hasonlítanak a nyugat-európai országokban jellemző, tudatosabb, modern technológiákat kedvelő vásárlókhoz – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.

A legfontosabb szempont vásárláskor természetesen az ajánlat ára: 74 százalék dönt ez alapján. A felmérés szerint a fiatal (18-29 éves korosztály) körében az ár alapján történő döntés aránya még magasabb: 85 százalékuknál ez a döntő. A második legfontosabb szempont a kedvezmény mértéke – a válaszadók közel fele szerint ez is befolyásolja a döntésüket. Érdekes, hogy a 18-24 éves korosztályt a kedvezmény mértéke nem érdekli: ők az ár-érték arányt ettől függetlenül mérlegelik. 60 év felett pedig még fontosabb, 54 számára döntő tényező a kedvezmény mértéke – ebből a két adatból jól látszik az eltérő korosztályok eltérő döntési mechanizmusa.

A megkérdezettek 60 százaléka impulzusvásárló, azaz a szembejövő ajánlatokból hirtelen, gyorsan választ, 40 százalék lassabban dönt, átbeszéli a családjával a döntést. Az idősebb korosztály hajlamosabb az impulzusvásárlásra: az 50-59 év közöttiek 61, míg a 60 év felettiek 72 százaléka dönt gyorsan. A 18-24 évesek épp ellenkezőleg: 69 százalékuk hosszas mérlegelés után kattint a vásárlás gombra, ők jellemzően konkrét elképzeléssel érkeznek az oldalra arra vonatkozóan, hogy milyen céllal, mit akarnak venni. Az idősebbeket nagyban befolyásolják az ajánlatok és a hírlevelek, 63 százalék ez alapján dönt.

A legtöbben (67%) utazási ajánlatok miatt látogatnak a Bónusz Brigádra, de minden negyedik válaszadó már szabadideje eltöltésére keres inspirációt. Arra a kérdésre, hogy miért szeretnek a kuponos oldalon vásárolni, 67 százalék azt válaszolta: mert így a legjobb áron jut minőségi élményekhez. 33 százalék szerint így új dolgokat próbálhat ki, 28 százalék pedig azt jelölte meg, hogy megbízik az itt kínált termékekben és szolgáltatásokban. A válaszokból egyértelmű, hogy a Bónusz Brigád egyik legnagyobb vonzereje, hogy inspirálja az odalátogatókat.

Az átlagos kosárérték közel négyszeresére nőtt

Az oldal indulásakor, 2010-ben az átlagos kosárérték 3380 forint volt, 2015-ben már 7580, idén pedig 11 781 forintnyi terméket vagy szolgáltatást tesz kosarába átlagosan a vevő.

A vásárlások 66 százaléka bankkártyás fizetés

Egyébként a piac egészére nézve, 2017-ben az online vásárlások 14 százalékát egyenlítették ki online bankkártyás fizetéssel, személyes bankkártyás fizetéssel pedig további 18 százalék került kifizetésre. Készpénzzel bolti átvételkor 15 százalék, míg átvételkor 43 százalék kiszállításkor fizetett.

A Bónusz Brigádon ettől eltérnek az arányok, az itt vásárlók sokkal inkább hasonlítanak a nyugat-európai országokban jellemző, tudatosabb, modern technológiákat kedvelő vásárlókhoz, hiszen jóval magasabb a bankkártyás fizetés aránya és messze elmarad a készpénzes fizetés aránya a magyar piacra jellemzőtől.

Bónusz ajándékba

A 60 év felettiek 83 százaléka adott már kupont ajándékba családtagjainak. A nők szívesebben választják az ajándékozásnak ezt a módját, ugyanis 76 százalékuk már adott ajándékba bónuszt. A legnépszerűbb ajándék az étel-ital bónusz (50%), de a belföldi utazás (29%) és a masszázs is népszerű ajándék (28%). Étel-ital bónuszt a válaszadók 32 százaléka, masszázst 24 százalékuk kapott már ajándékba.

87.712 tányér étel

A megkérdezettek többsége (61%) éttermi ajánlatokat vásárolt már bónusszal. Nem csoda, hogy 2018-ban 87 712 tányérnyi ételt ettek meg a Bónusz Brigád felhasználói.

Ha ezeket egymás mellé tennénk akkor 23,68 kilométert hosszú lenne ez az út, ez a Budapest –Szentendre távolság.

A második legnépszerűbb szolgáltatások a szépségápolási bónuszok voltak. A legkedveltebb szépészeti bónusz 8 éve egy méregtelenítő-fogyasztókezelés volt, idén a géllakkozás ment a legjobban. Persze a szőrtelenítés is állandó küzdelem a nők számára: a Bónusz Brigád története során 36 915 pár láb lett szőrtelen.

8 éve pálinkáztunk, ma hajózunk

A legnépszerűbb bónusz 8 éve, az oldal indulásakor egy pohár finom forralt bor volt a Liszt Ferenc téren, a karácsonyi vásárban, míg idén eddig a budapesti sétahajózás vezeti a népszerűségi sorrendet.

A legnépszerűbb külföldi úti cél 8 éve Prága volt, idén Bosznia-Hercegovina. Ami belföldet illeti 8 éve Csolnokra, idén Sárospatakra utaztak a legtöbben bónusszal.

Persze itthon is bele lehet kóstolni más népek konyhájába: a legnépszerűbbek a japán éttermekbe szóló bónuszok, de a görög, az indiai, az olasz, a francia, az amerikai és a vietnámi konyha is közkedvelt volt az elmúlt években.

Élményeket már 8 éve is kínált az oldal: 2010 legnépszerűbb élménye a Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivál volt, idén a budapesti sétahajózás. Ennél extrémebb élményekre is nyitottak a vásárlók: 8 év alatt összesen 31 680 órát, azaz 3,6 évet raftingoltak végig a vásárlók és 37 470 szabadulószobából jutottak ki.

Persze vannak egyéni rekordok is: a legtöbbet vásárló felhasználó 771 bónuszt vett, ő összesen 7,2 millió Ft-ot spórolt meg az oldal kedvezményeinek felhasználásával. A Bónusz Brigád eddig összesen 30,7 milliárd (!) forintot spórolt meg a vásárlóinak, amiből több mint öt és fél ezer új Ford Focust, vagy több mint 680 db budapesti lakást (100nm-es lakásokkal számolva), esetleg ha valaki egyben tudná magáénak ezt az összeget, akkor bekerülne a 100 leggazdagabb magyar közé.

A Bónusz Brigád minőséget kínál a legjobb áron és erre garanciát is biztosít: ha a vásárló ugyanazt a terméket ugyanakkor megtalálja jobb áron, akkor érvényesítheti árgaranciáját. Ez azt jelenti, hogy a Bónusz Brigád visszafizeti azt a különbözetet a vásárló számára, amennyivel többet fizetett ugyanazért a termékért vagy szolgáltatásért.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...