- Hirdetés -

Újra milliós nézőszámot hozott az X-Faktor

|

Ismét az X-Faktor volt a hét legnézettebb műsora és most a teljes lakosságnál is az RTL Klub szombat esti produkciója vonzotta a legtöbb nézőt. Ugyanakkor a TV2-n futó Sztárban sztár sem volt messze az egymilliós nézettségtől.

Az elmúlt héten 9,3 százalékpontra nőtt a két legnézettebb kereskedelmi csatorna közönségaránya közötti különbség a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Az RTL Klub ugyanis nagyjából tartotta a korábbi héten elért közönségarányát, a TV2 esetében viszont 1,4 százalékpontos csökkenés történt.

Ahogy az elmúlt néhány hétben megszokhattuk, hétfőről szombatig az RTL Klub nyerte az estéket, vasárnap viszont a TV2 érte el a legmagasabb share-t. Az RTL Klub legerősebb estéje a szombat volt (RTL Klub: 26,2%; TV2: 6,3%). A TV2-é pedig a vasárnap este (TV2: 15,3%; RTL Klub: 14,2%).

49. hét / 48. hét / 47. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,9% / 17,8% / 16,9%
TV2 – 8,6% / 10% / 10,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Híradó – 20% (21%)
Konyhafőnök VIP – 20% (22,1%)
Barátok közt – 15,8% (16,3%)
Éjjel-nappal Budapest – 13,3% (14,1%)

TV2
Tények – 12,7% (13,6%)
Ninja Warrior – 10,9% (12,8%)
A legbátrabb páros – 11,5% (10,6%)
Bogaras szülők – 5,8% (8,6%)
Mit tenne a gyereked? – 7,9% (6,5%) – két nap átlaga
Sztárok és párok – 4,3% (5,8%) – két nap átlaga
Csak show és más semmi – 8% (9,4%)
Korhatáros szerelem – 3,3% (6,5%)

Az RTL Klubon továbbra is nagyon jól teljesített a Konyhafőnök VIP, a legutóbbi hetet kerek 20 százalékos közönségaránnyal zárták. Azonban a Barátok közt, de főleg az Éjjel-nappal Budapest nem tudta megugrani a csatornaátlagot. Még akkor sem, ha a hétköznap esti átlagot (16,8%) nézzük.

A TV2 esetében is vegyes a kép. A nagy őszi dobásnak szánt műsoraik közül A legbátrabb páros teljesít a legjobban. A múlt héthez képest gyengült, de szintén a TV2 átlaga felett hozott a Ninja Warrior. A TV2 hétköznapi csatornaátlagánál (7,6%), ha kicsivel is, de jobb eredményt hozott a Mit tenne a gyereked? és a Csak show és más semmi is. A többi műsor viszont nem érte el az átlagot: Bogaras szülők, Sztárok és párok, Korhatáros szerelem. Különösen az utóbbi sorozat gyenge szereplése meglepő, hiszen nem kezdődött rosszul az legújabb évadjuk.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora az X-Faktor volt, ezúttal nemcsak a 18-49 éveseknél, hanem a teljes lakosságnál is. Ez a kereskedelmi célcsoportnál 439 ezres, a teljes lakosságnál 1,01 milliós nézőszámot jelentett. A TV2 műsorai közül a legnézettebb a Sztárban sztár volt, a 18-49 éveseknél 260 ezer, a teljes lakosságnál 955 ezer nézőt érdekelt a műsor, azaz majdnem elérték az egymilliós szintet.

A 18-49 éveseknél a Sztárban sztárral gyakorlatilag azonos nézőszámot ért el az RTL Klubon párhuzamosan futó Vasember 3. című film. Ez már csak azért is meglepő volt, mert a korábbi két hétben a film első két része messze nem hozott ilyen jó számot. A teljes lakosságnál egyébként már nem volt ennyire erős a Vasember 3. A Sztárban sztár a szélesebb célcsoportnál több mint kétszer annyi nézőt vonzott, mint a film.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...