Rácz Brigittát nevezték ki az Indamedia női portfóliója lapigazgatójának. A szakember a Femina, a Női Friss, a Retikül, a Dívány és a Só&Bors tartalom- és szolgáltatásfejlesztési feladatait irányítja.
Rácz Brigitta közel 12 éves vezetése alatt lett a Femina a magyar web egyik legismertebb digitális női magazin portfóliója lett, de jelentős szerepet vállalt az Indamédia csoport közelmúltban debütált gasztromagazinja, a Só&Bors piaci sikereiben is. Lapigazgatóként az Indamedia női portáljai és a FeminaShop termékfejlesztését is ő irányítja.
A szakember 2001-től 2007-ig a Nők Lapja Café projektmenedzsereként tevékenykedett. 2007 óta tölti be a Femina.hu főszerkesztői pozícióját, a kis elérésű site-ból néhány év alatt egy teljes női portfóliót épített fel. A kezdetekkor feladata volt a folyamatos látogatónövelés és termékfejlesztés, a marketing stratégia kiépítése a cég saját sales house-ának megalapozása, a piaci trendekhez igazodó hirdetés megjelenések kialakítása.
A Femina.hu piaci stabilizálása után az új termékek és a portfólió e-kereskedelmi lábának elindításáért is ő felelt, 2011-től a Femina Média kiadó (Femina.hu, Retikül.hu, Nőifriss.hu, Feminashop.hu, Feminamedia.hu) lapigazgatójaként is tevékenykedik. Rácz Brigitta a Femina Média többségi tulajdonosaként a 2015-ös CEMP (új nevén Indamedia) akvizíció után is ellátta feladatkörét, és tovább bővítette a cég profilját, többek között 2016-ban indította el a Femina Klub rendezvénysorozatot.
„Az Indamedia csoport női portfóliójával a hazai női célközönség jelentős részét lefedjük. A portfólióhoz tartozó női portálok jól körülhatárolható célcsoporttal és igen erős karakterrel rendelkeznek, a szerkesztőségekben pedig kiváló szakemberek dolgoznak. Adja magát, hogy a női termékeinkben rejlő egymást erősítő lehetőségeket kihasználjuk, akár új bevételi lábak elindítása, akár a látogatószám növelése a cél. A megbízás, azon túl, hogy igen megtisztelő, rendkívül izgalmas, hiszen megismerhetem és segíthetem több szerkesztőség munkáját is” – mondta el Rácz Brigitta.