Nemrég ért véget a Movember, vagyis a szakállnövesztés hónapja, amikor a szokottnál jóval több szakállas férfi látogatta meg Budapest legmenőbb barber shopjait. A szakállasok a JAMESON Irish Whiskey és a borbélyok összefogásának köszönhetően teljesen ingyen, ráadásul még jótékony célt is szolgálva vehettek részt a fazonírozásban, ezzel több mint 1 millió forintot gyűjtve a Movember Magyarország Egyesületnek.
Az év utolsó előtti hónapjában férfiak milliói növesztenek furcsánál is furcsább arcszőrzetet szerte a világon. Vannak, aki buliból, mások pedig azért, hogy felhívják férfitársaik figyelmét az éves szűrővizsgálatok fontosságára. A nemzetközi Movember mozgalomnak idén is szép számmal akadtak Magyarországon is követői, akik egy hónapon keresztül nemet mondtak a borotválkozásra.
Az ír whiskey márka már több éve rendszeresen támogatja a hazai Movember Magyarország Egyesület munkáját, idén pedig 5 budapesti barber shoppal együttműködésben bevállalták, hogy november utolsó napján ingyenes arcborotválást és fazonírozást biztosítanak azoknak a férfiaknak, akik helyt álltak a 4 héten át tartó arcszőr-növesztésben. Az akcióban minden résztvevő után 5000 Ft-tal támogatták a hazai Movember Magyarország Egyesületet, ráadásul a barber shopba betérők még ajándékot is kaptak. 5 helyszínen fogadták az érdeklődőket: a Black Sheep Barber Shop Budapest mindkét boltjában, az A76 Barber Queens – Borbély csajok az Andrássy 76-ban, aBorbélynál és a West Coast Barbersnél is egész nap foglalt volt minden szék.
A rekord mennyiségű résztvevőnek és az összefogásnak hála soha nem látott nagyságú egyösszegű adomány gyűlt össze az egyesület számára. November 30-án nem csak az ollók csattogtak és a hajnyírók berregtek, hanem a whiskey is szépen fogyott – a vendégek legnagyobb örömére.
A jótékonysági akcióban részt vevő borbélyok egy nap alatt összesen 204 arcot frissítettek fel: kit borotválással, kit pedig új, a kreatív csapat által kitalált őrült szakállfazonokkal engedtek haza. A vendégek között számos ismerős arc is feltűnt.
A kampány kreatív koncepcióját a Post for Rent ügynökségi csapat találta ki és valósította meg. A leginkább influencer marketing kampányairól ismert cég nemrég alakult ügynökségi divíziója bebizonyította, hogy nem csak az influencerek nyelvén értenek jól, hanem az integrált, egyszerre több csatornán futó kampányokat is flottul kezelik. A jótékony akcióban a hazai YouTube és Instagram szcéna 11 legismertebb influencere is részt vett, – többek között Henry Kettner, Unfield és Abosi Barni -, akik összesen több mint 1 millió emberhez juttatták el a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságának üzenetét.