A Vodafone három részes videósorozatban mutatja be a fiatal korosztály digitális eszközhasználatát. A hazai szakértők mellett szót kaptak olyan fiatal influencerek is, akik a digitális világban szocializálódtak, és véleményvezérként szavuk elér az érintett korosztályhoz.
A téma fontosságát mutatja, hogy a Vodafone egy kifejezetten erre a kihívásra fókuszáló felületet is létrehozott (digitaliscsalad.hu), melynek célja, hogy legyen egy bármikor szabadon elérhető felület, ami hasznos és hiteles tartalmakkal, útmutatásokkal támogatja a szülőket. A cél, hogy mindenki, minden család és szülő megtalálja a saját válaszait, és kialakítsa a legmegfelelőbb családon belüli szokásrendszert.
A videósorozat első részében megszólal Steigervald Krisztián generációkutató, Fegyverneki Gergő digitálispedagógia-szakértő, Deliága Éva pszichológus, Matusek M. Zsuzsanna, aki az Országos Gyermekvédő Liga elnöke és internetbiztonsági szakértő, Dr. Fromann Richárd szociológus, a JátékosLét kutatás elindítója, Kánai András jövőkutató, a Vodafone marketingkommunikációs szakértője, valamint Lina és Panni.